Ärthjärna...6/3

Jag skulle ju upp idag och ta blodprova men ärthjärnan jag hade glömt min väska inne hos familjen så jag kunde ju inte åka dit. För i väskan ligger min försäkring och den behöver man. Sen så ville jag inte väcka dem 6 på morgonen. Så då blev jag surig och la mig och sov 2 timmar ist. Blää för det, men jag ska prova imorgon igen så får vi väl se, har iaf väskan nu.

Idag hade vi en helt galet fin dag, klarblåhimel, 23 grader i luften och lite bris. Härligt, men imorgon får det nog bli shortsen på. För då ska det blir 27 grader, de gillar vi!

Flickorna var bra idag, lite sega båda två. Tror att de inte mår riktigt bra bla så klagar de om sina magar. Hmm, inte så bra. Svårt att veta hur pass ont de har när de är så där små.
Ella hade ingen skola idag heller (påsklov) så vi får en kul vecka ihop! Med massa activiteter gjorda, bla imorgon så ska vi leka med Ellas pojkvänn + syster i parken. Det har hon längtat efter SÅÅÅ mycket.

Idag hade jag även yoga på skolan och det gick väl bra, inga konstigheter. Kom någon minut sen men det funkade bra. Och eftersom jag behöver lie extra timmar så ska jag på någon slags yoga föreläsning på söndag och sedan skriva om det. Blir intressant, kommer dit en massa yoga pro dit. Låter jag inte som ett freak? Haha.
 
Haha, idag sa Tessa; "Malin, visst är det konstigt att Michael Jackson fortfarande kan sjunga fast han är död?" Haha, hur gullig är man inte då, jag bara log och sa att man spelade in honom på cds. :) haha "Jaha" Fick jag till svar.

Nej om jag ska ta och sova lite, ska ju upp och ta blodprov! Ska hänga på låset så att jag slipper vänta länge. Tar nog tillbaka det där med att hänga på låstet, men jag ska iaf vara där i tid.

 

Idag provade vi även på grannarnas bubbel-masik som var kanon! Det gillade vi!

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul med en bubbelmaskin! Tycker att 23 grader låter som shortsväder, varför vänta till 27? Du gick ju i kortkort på studenten och det var ju snorkallt. Kram

2010-04-07 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0