Dåligt, ja vet men men...10/4

Förlåt för min dåliga uppdatering på sistone men jag har varit upptagen. Ni förstår, Linda har ju kommit hem från Palmspring och det är Torsdag och sedan helg. Och alla dessa måsten man har hela tiden, jag vet att blogg borde vara ett måste men det tar sådan tid och tiden går ju så snabbt. Man hinner inte med allt så är det bara. MEN NU NI, nu ska jag iaf skriva lite.

Idag har jag och Linda varit extremt sega asså, inte gjort ett piss verkligen. Joo, glömde halvtimmen av magövningar haha vet ni vad vi gjorde. Vi sökte på massa klipp på youtube med instruktörer som visade olika övningar och räknade högt i takt och sedan gjorde vi lika dant. Lite smånördigt men det gick bra, kommer nog kännas lite i magen och rumpan. För japp rumpan har vi också tagit tag i, BORT MED CELLULITERNA! Så när vi tänker på att "Ja, vi måste träna rumpan" Så spänner vi den allt vad vi kan i minst 10 minuter och sendan slå massor på den. Som en boxningssäck. Haha, men vad gör man inte för att bikinin ska sitta som ett smäck.
Tillkvällen blir det sushi för Lindas och min del, ev ska vi möta upp ett gäng med killar fårn San clemente som vi träffade för 2 veckor sedan. Och en av anledningara för att vi vill träffa dem är för att en av deras yngrebröder känner Ryan Sheckler, haha. Ganska fränt va? Tänk om vi får chansen att träffa honom nu, kommer ni inte ihåg förut att jag berättade för er om honom när jag sist var nere i San clemente. Men som sagt vi får se om de andra kommer...
Igår så jobbade jag hela dagen, gick bra men jag var så fruktansvärt trött asså. Och flickorna mådde inte alls bra, ont i magen så vi fick inte så mycket gjort mer än att gå till deras matlagningskurs och till banken. Tessa gick och la sig (för sin nap) innan lunchen och sedan så sov hon i 3 timmar. Faktiskt så mådde hon bättre efter så då gick vi ut en stund. Och som vanligt så stack jag hem till Linda efter jobbet.
Linda och jag drog till Fashion Island och skulle kolla på lite smink men det vi ville ha fanns inte, attans. Slut på lagret. Men men, jag köpte iaf en ny ögonskugga.. Lite blågrå från MAC, inte så mycket mig men det är faktiskt fint, framhäver mina blåa ögon. Haha. Sprang även in en snabbis på Forever 21 och köpte ett linne. Billigt, de gillar vi! Och därefter så bestämde vi oss för att gå ut, så vi åkte hem och fixade oss. Sen PANG var vi klara för en kul kväll igen. Jag körde så för min del eller ja vi båda tog det lungt och dansade lite.
Imorgon ska jag iväg på en yoga föreläsning för att få till lite extra timmar eftersom jag behöver ett antal timmar för att kunna förlänga mitt år här i det undebara landet, Californien! Ska tydligen vara en massa gammla yoga-pros där och snacka. Hoppas att det blir intressant. Sen på kvällen blir det barbeque men familjen och en annan svensk/finsk - amerikansk familj, trevligt. Detta är lite för att jag ska få träffa deras nya nanny fast det ska Linda också ev för hon blev också bjuden.
Haha, jag älskar detta liv jag lever nu! Låt mig få göra det... Ps, ska börja med bikram yoga om en vecka.. LÄNGTAR! Då kör man yoga i ett rum som är 40 grader... Hihi, jag vill göra detta nununununununununun!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att du mår bra, då blir vi glada.

Idag har vi klarblå himmel och sol ska nog ta en riktigt lång promenad och sitta ute och fika ska bli så sööönt.

Men pappa Håkan får vi nog bädda ner han är så förkyld näst intill dödssjuk



många kramar

2010-04-11 @ 10:01:57
Postat av: farmor farfar

Va sköt att gå barfota i sanden och sköt att du mår bra.Hur var dina blodprover.Ha det bra i paradisetKRAMAR från oss.-

2010-04-11 @ 13:51:04
Postat av: Storasyster

Låter som om allt är toppen i CA, vad bra!! Hoppas att yogaföreläsningen är intressant. Jag och Nelson har gått långpromenad med Janet idag, och gissa vad... jag har fått lite färg i ansiktet!! Kram

2010-04-11 @ 21:28:43
Postat av: jenne

åå det har jag alltid velat testa, värsta kolt att yoga i 40 grader. undra om man blir mjukare och vigare när det är varmt?? haaha XD

2010-04-12 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0