Det kostar att ligga på topp...19/4

Sicken trött jänta jag har varit idag må ni tro men som man säger "Det kostar att ligga på topp". Haha, och det stämmer ju eller?
.
Annars idag har det ju inte hänt så mycket, Tessa fyllde år så vi har firat henne lite. Och jag då har inte hittat en present än. Jag vet det är sanslöst dåligt av mig. Men jag ska fixa det i veckan, det gör väl inget om den kommer lite sent eller? Jag vet det är dåligt av mig men men.
.
Och idag har vi varit riktiga luftsugare, haha... Vi har varit ute sammanlagt 6 timmar idag. Jättekul för dem och framför allt bra. Så ja vi har haft en bra dag ihop, igen :) haha.
.
.
Självklar blev det cupcakes när manfyller år...
.
Imorgon blir det väl något liknade, Ella ska till skolan så jag och Tessa får lite ensamtid:) Sen på kvällen har jag skola och jaa just de på torsdag så ska jag sitta barnvakt åt Lara (grannen) det blir kul för då kan vi spela wii. :)
Nu blir det en kopp med tee och sen sängen, gött.
.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad kul att du har haft en bra dag! Hoppas att du hittar en bra present till Tessa. Kram

2010-04-20 @ 07:14:54
Postat av: Mamma

Det där med presenter det är inte lätt, det vet jag men du kommer säkert på nåt bra.

Dom är för söta dina tjejer, ha nu en riktigt bra dag och ta hand om dej.

puss o kram

2010-04-20 @ 09:17:44
Postat av: Malle

Äh, det där med presenten fixar du, du kom ihåg födelsedagen iaf. Har en kompis i Frankrike som helt glömde bort sin unges birthday :D

2010-04-20 @ 19:23:56
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin du har väl inte glömt oss saknar dina inlägg men vi är ju dåliga på kommentarer.Kramar.Hoppas att allt är bra.

2010-04-22 @ 17:38:47
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Josefine Grimbeck

Hej Malin, det är ju ännu roligare att få någon present någon dag efter också ;) Ha det så bra gumman

2010-04-22 @ 20:03:40
URL: http://josefinegrimbeck.se
Postat av: Albertmoa

A exceptional happy site!

2011-04-10 @ 00:17:57
URL: http://albertmoa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0