För seg för ett inlägg...14/4

Trött är jag så detta blir inte mycket. Kom fakstiskt nyss hem från grannen som jag satt barnvakt åt och hon är verkligen jättego. Vi spelade wii och år yoghurt och pratade en massa tjejsnack! Jag hade verkligen jättekul med henne och jag tror att hon hade det samma. Hon är ju 10 år och när äldre tjejer kommer så blir de ju lite extas. Och medans hon sov så tittade jag på the notbook, så himla mysig film.
.
Idag har jag varit lite små seg, för det första så tog jag mig själv en sovmorgon. Jaa, jag vet det får vara slut på sånna dumheter. Men för att jag inte skulle må allt för dåligt så gick jag på yogan och simmade en halvtimme men Etan som också är triathlet. Haha, tro de eller ej men jag simmade snabbare än honom. De trodde jag verkligen inte att jag skulle göra. Gäller bara att man måste hålla i det.
.
Lite ont i ryggen har jag också haft idag, hoppas det känns bättre imorgon. Vi får se. Ja om man skulle ta och sova, har sovmorgon imorgon. Gött, dock jobbar jag ju kväll men det har jag inget emot. Gillar ju mina flickor. Nää som sagt, SOVA.. Me n först lite facebook.
.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan!

Vill bara säga att jag saknar dej men vet att du har det bra och då mår jag oxå bra.

Tycker om dej jätte mycke ta hand om dej

Kramar mamma

2010-04-15 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0