Limosin till Hollywood...16/4

Imorgon bär det av till Hollywood, limosin och champagne det är grejjer de. Ser fram emot det så mycket eftersom jag idag typ äter ihjäl mig på goldfishs (typ mini salta kex formade till fiskar med ost smak) här framför datorn. Inte bra men det är gött ibland. Har även försökt att kikat på flygbiljetter men det gick inte så bra. Så Sofia hjälp mig igen! Är verkligen inge bra på det.
.
.
Vi ska rockafona i Hollywood imorgon, min plutt & jag...
.
Doktorn idag gick jättebra, proverna såg galanta ut. Kul kul, men nu denna månad ska jag äta dubbeldos med medecin så det var mindre kul för plomboken. 459 dollar kostade det, chaatching! Så jaa pengarana går åt som smör i solsken denna helg. Flygbiljett och medecin.
.
Idag har Tessa också övat en massor på sin cykel, hon är faktiskt riktigt bra nu. Dock har hon lite svårt att starta men håller jag lite i henne så går det som en dans. Men mitt i all glädje för att tessa kunde cykla fick jag ju inte glömma av att berömma Ella för hur duktig hon var. Rättvist!
.
.
Hummer limo? Ingen aning men kul ska vi ha...
.
Annars idag har de inte hänt så mycket, gick med familjen till Pizzerian och åt lite pizza. Gött men man känner sig ju lite uppsvullen, proppmätt. Haha, mitt gammla vanliga jag. Asså förlåt för allt mitt tjat om hur jag känner mig i min kropp och så vidare men när man befinner sig i en låtsasvärd så blir det lätt så att man själv dras in i det. Fast bara lite.
.
Tessa sa idag:
"Malin, jag tycker inte om när nannys, mammor eller pappor gråter. Då blir jag också ledsen"
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tessa hon är en klok tjej hon, mammor tycker inte heller om när barnen gråter då blir dom oxå ledsna.

Ha nu ett riktigt kul äventyr i Hollywod med limo och allt

puss och kram

2010-04-17 @ 08:27:08
Postat av: jennie

ja ha det så kul i hollywood. jag är så avensjuk XP

2010-04-17 @ 13:06:16
Postat av: Johnnyiris

Great site. Keep doing.

2011-04-21 @ 13:45:32
URL: http://johnnyiris.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0