Mår så illa...5/4

Kom nyss hem från lite barnvaktspassning med de barnen jag satt barnvakt åt i lördags. Så nu blev jag 54 dollar rikare. Katsching! Kul kul, men denna barnpassning hade också sina nackdelar. Ojoj, mår jättedåligt.. Om detta blir eran frukostläsning så hoppa över nästa stycke.

Iaf, efter middagen så gick den minsta tjejen, Mira, iväg och bajsade i ett hörn. Hon hade diper on men hon vill gärna vara ifred och att gå på toa med mig, funkar inte! Men jag märkte ju att hon bajsade så jag tog ju henne till badrummet och skulle byta på henne men av någon konstig anledning tar jag av henne blöjan då hon fortfarande står upp och lägger blöjan på golvet medans jag fixar vid skötbordet. Och då, då hör jag att någon smaskar och lever livet nedanför mig. Usch så äckligt. Där står deras hund med huvudet i hennes blöja och smaskar i sig. Asså jag höll på att dö och sen var jag ju tyungen att städa hunden också och fyy han stank ju rema rama reningsverklet. Usch, mår så illa och åter igen förlåt mig för att jag berättar sånna snuskigheter här på bloggen men det var så hemskt.

Höll ju på att glömma, hade ju min uppkörning idag. haha. Det gick galant, körde i max 10 min, DET NI! haha, och totalkostnaden för mitt körkort vad 31 dollar vilket är 217 dollar. Sinnes! Han pratade lite ville att jag skulle backa längsmed en trotoar och sedan köra lite sen var jag klar. Haha. Simpet men japp nu är det gjort, SKÖNT! Jag var lite nervög innan för det spöregnade när man satt i bilkön för att vännta på sin uppkörning. Japp, man står i kö och sedan kommer en och sätter sig i din bil och sedan så kör man. Men åter till varför jag var nervös under spöregnet, joo mina vindrutetorkare är inte de bästa så man får inte bort vattnet och att köra med en massa vatten på vindrutan är nog inte så poppulärt.

Men annars har väl allt gått bra, hade ju fyra flickor i någon timme och så för att se om de funkade bra ihop. (Vilket de också gjorde) Så det känns bra, ska ju ha dessa fyra ihop i 2 veckor ev i slutet av april.

Och nu ska jag sova faktiskt, kunde inte sova så bra inatt. Kanske 3 timmar kanske. Så jag behöver det. Ska upp och ta blodprov och träna sen på kvällen har jag skola.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Vi hörde på tv att det varit jordbävning i kalifornien så våra tankar gick till vår Malin.Men ser på bloggen att det gått bra.Grattis till

körkortet.Du är duktig som kan vara barnvakt till så många barn. Många kramar från mormor och morfar.

2010-04-06 @ 08:48:34
Postat av: farmor farfar

hej malin grattis till körkortet hur har det gått med hundens ben? ska du öppna dagis. solig förmiddag men nu mulet sköt om dig kramar farmor farfar adam

2010-04-06 @ 16:01:25
Postat av: Storasyster

Grattis till det körkortet! Vi är nu hemma igen, har läst din blogg varje dag under påsken men kan tyvärr inte kommentera från min blackberry. Stackare som var tvungen att städa efter hunden. Kram

2010-04-06 @ 16:14:06
Postat av: jennie

Grattis till körkortet XP

2010-04-06 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0