När elektroniken sviker...22/4

Förlåt förlåt så mycket men jaa, våra puckon till data/tv folk är korkade. VERKLIGEN! Räcker det att säga att de blivit stämda av någon annan familj?? Jaa, iaf.. De var iaf här i Tisdags och skulle fixa datorn till tv-skärmen men de hade inte med sig några grejjer så då passade de ist på att dra ut några kablar! WHAT! Nötter asså, iaf det gjorde då att min dator inte funkade och nu har även tv:n börjat att krånglat. Suck, jämt krångel.. Jag säger då det. Men idag tittade Cristan vid modemet eller nått och hittade kablarna som var utdragna! Tur de, så nu funkar min dator igen :)


Idag kom Melissa hem, hon var varit i North Carolina på jobb i 5 dar. Så det var kul att se henne igen. Speciellt för flickorna, gud.. Hon fick inte en enda lugnt stund nu sen hon kom hem vid 12. Och innan det tog jag med flickorna till doktorn för Tessas 3 års check! Allt såg bra ut, fick hon att kissa i en kopp. Ganska bra gjort! Berättar jämt att jag måste göra det hos min doktor så därför ville hon prova. Sen berättade jag också för doktorn att hon har ont i magen ofta så nu ska vi börja föra dagbok vad det är hon äter och när hon får ont i magen. Så nu ska man komma ihåg det också men det blir väl inga problem för en supernanny som mig :) haha..  (Självsäker? haha)


Veckan som gått då, nja.. Inte mycket har hänt... Har jobbat och hängt med Linda dock har jag inte tränat så värst mycket för min halls känns svullen. Peppar peppar ta i trä! Vilket känns väldigt surt, varför är det jämt jag som blir träffad. Dock hade ju Linda hallsfluss en träffade ju inte henne förrens hon ätit sin penicillin i några dagar. Men man vet ju aldrig... Åter igen peppar peppar ta i trä!


Haha, vet ni mer då... Varenda gång jag slagit på bilen i nu nästan två veckor så spelar radion "Heartbreaker med G-DRAGON" vad vill de med det egentligen?? Menar de att jag är en heartbreaker eller att jag aldrig kommer att hitta den rätta.. Vilken jag än träffar så kommer jag att bli hjärtekrossad. haha.. Inte vet jag konstigt är det iaf.. Tex i Måndags så när vi (cristian jag och tjejorna) åkte och käkade så var det den låten på och jag bara "herregud" och sedan förklarade jag att denna förföljer mig. De trodde väl inte riktigt på det men sen när vi åker hem från resturangen ca 40 inuter senare.. Vad spelar på radion då? Joo, HEARTBREAKER".. Sinnes.




Här kan ni höra vad det är jag utsätts för VARJE DAG!
Ikväll ska jag gå ut med Linda en sväng, eftersom hon dissar mig i helgen. ÅÅ, just de ska kanske på en date med Ethan, triathlon killen men gud jag vill verkligen inte! Han är går i kyrkan 3 gånger i veckan och är inte alls min typ.. Han är ju kul och så.. Någon att träna men men asså thats it!





Ge mig värme och sommar nu, denna vecka har varit jättekall, brr.. "host" 18 grader "host"


Nu ska jag strax in till Familjen och äta lite sallad, laxsallad för att vara exakt! Gott!

Puss puss, saknar er alla. Saknar ni mig?

Kommentarer
Postat av: Mormor

2010-04-23 @ 08:16:04
Postat av: jennie

drog dom ut sladdarna och stack?? haha. jag blev oxå förföljd av en låt förra sommaren när jag sommarjobbade. varje dag när klockradion ringde så spelade den samma låt med lena ph och orup. det var lite jobbigt tyckte jag. varför spela samma låt samma tid alla dagar i veckan. :S

2010-04-23 @ 08:28:16
Postat av: Mormor och morfar

Konstig dator eller det jag. Klart vi saknar dig mycket men när vi läser bloggen känns du alltid lite närmare,Här har varit kallt med snöblandat regn,riktigt aprilväder. Morfar har varit i stugan i skogen ett par dar. Många kramar från oss.

2010-04-23 @ 08:29:07
Postat av: mamma

Klart vi saknar dej men vi vet ju att du har det bra så då får vi stå ut med det.

18 grader låter väl inte som man ska frysa då, nu får du skärpa dej. Här är det minus grader varje morron så mössa och vantar på, och igår snöade det burr va kallt.... så jag tycker 18 grader låter väldigt behagligt

Puss och Kram

2010-04-23 @ 10:00:19
Postat av: Storasyster

Kul att ni fått i gång internet igen, har saknat dig och bloggen! Vi har 18 grader i dag och jag tycker att det är sommarväder. Behöver kolla lite datum i September med dig, så vi kan väl höras på skype. Skulle gärna vilja boka biljetter i helgen så att det blir bestämt. Kram

2010-04-23 @ 14:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0