Ont i magen, inge roligt...15/4

Hallå där, allt bra? Kan ju tro att ni dött ibland med tanke på era kommentarer asså. Haha, men de gör väl inget, va trökiga!
.

Idag hade jag som sagt sovmorgon och det var jätteskönt, det var så himla gött att sova tills man vaknade dvs klockan 9. Haha. Då knöt jag på mig skorna för att jag skulle ut och springa och röra på fläsket men ja jag hann ju inte så långt. I första nedförsbacken så smällde det typ till i min högra höft så jaa, jag fick då avbryta så min runda som skulle blir så bra i detta kanonvädret slutade redan efter 15 minuter. Antagligen så simmade jag väl för snabbt, körde en massa 25 max med vädnining. Så jag var väl kanske bara lite trött, blir nog säkert bättre imorgon. Hoppas vi på iaf.
.
Så när jag kom hem skypade jag lite med storasyster och Nelson, alltid lika trevligt. Och sen så åkte jag hem till Linda med en tidning och lite yoghurt för att hon skulle må lite bättre. Ni förstår hon har fått hallsfluss och har feber och det är ju aldrig kul så lite uppmuntring skadar ju inte. Dels behövde jag också hämta min försäkrning eftersom jag råkade glömma den där förut. Haha, råkade tappa den i Lindas tvätthög så jaa hon tvättade mitt försäkringskort. haha, det höll. Får se om de påpekar något imorgon då jag ska till doktorn och kolla läget. Får se nu om hon tycker att jag ska äta medecinen i 8 månader eller om det räcker efter 6 och vi kör med laser ist. Får se! Spännande! Även testresultaten får jag då.
.
Idag på eftermiddagen fick Tessa sin nya cykel som Melissa beställde igår. Haha, jättesöt. Passar Tessa så himla bra. Rosa, lila och tjejig med prinsessor på. Och naturligtvis när hon såg kartongen så ville hon cykla, PÅ EN GÅNG! Haha, så jag fick börja att skruva och grejja dirket med den och däcken var ju tomma så iväg till macken och pumpa. Sen så kunde hon cykla. Hon är ju lite osäker, litar inte riktigt på sig själv eller mig så hon vågar inte cykla så långt. Men det kommer att gå bättre och bättre för varje dag. Ni skulle ha sett hur glad hon vart när hon kunde cykla. Och när hon lägger till sitt bästa smile då blir jag också glad.
.
.
Känns lite lustigt att sitta inne i deras kök och skriva blogg idag, tycker att det känns som fredag idag. Hmm, galet. Det är nog för att M&C i vanliga fall brukar gå ut på fredagar och jag har skolan... Men men.. Kul med helg då, om Linda blir bättre så blir det limo in till Hollywood och festa och sedan tillbaka i limo. En av Lindas kompisar fyller 30 så han bjöd med oss två. Kul kul!
.
.
.
Nää, jag ska avsluta detta,
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken fin cykel!! Hoppas att det går bra hos doktorn. Nu ska jag gå och väcka Nelson som har sovit sedan 19.30. Kram

2010-04-16 @ 06:58:50
Postat av: Mamma

Vilken tur dina tjejer har som har dej som är cykelmekaniker oxå.Hoppas att Linda frisknar till så ni inte missar er limo tur till Hollywod det skulle va nåt de.

Kramisar i massor

2010-04-16 @ 07:52:23
Postat av: jennie

Låter kul att åka limo i hollywood. var det inte du som lovade att du skulle ta det lite lungt med träningen så att du inte blev sjuk igen. Du måste ju komma ihåg att åtehämta dig oxå =)

2010-04-16 @ 13:25:11
Postat av: farmor-farfar

Tack för att du skriver ta det lite lungt med träningen hoppas du får en trevig helg.Och att det gå bra hos läkaren.Kramar.

2010-04-16 @ 14:04:55
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0