penicillin kur nr 2...28/4

Som sagt idag var jag till dr. lo och fick en ny penicillin kul. Ny och ny men jag var ju hos honom för en och halv månad sen så han tyckte v'l att det var lite knas att jag var där så snart. Men då förklarade jag ju för honom att jag har den jävla oturen att bli sjjuk jämt. ALLDTID!
.
Och sen vägde jag mig där också.. Är det inte så att muskler väger mer än fett? Haha, knappast att jag fått mer muskler sen jag kom hit. Nää nu är det hårdkörning på G!
.
Nu ska jag sova. Hoppas på att få skypa med någon imorgon eller har ni kanske avinstallerat ert skype? Man jag ju undra.
Joo, just de... Medecinen kostade 70 dollar. suck! Känns som att jag bara köper en massa medecin för mina pengar. BLÄÄ för det! Ge mig några peppade ord!
Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

inte kul att köpa medicin för alla pengar :S. missar du sista april firandet nu, eller kan man fira det i USA oxå ?? XP

kram

2010-04-29 @ 08:34:23
Postat av: jennie

inte kul att köpa medicin för alla pengar :S. missar du sista april firandet nu, eller kan man fira det i USA oxå ?? XP

kram

2010-04-29 @ 08:35:06
Postat av: Anonym

Det var ju bra att du gick till doktorn och inte väntade för nu blir du nog sabbt bra igen ska du se

och kan komma igång igen,

Jag längtar efter sol och värme.. det har ju du iallafall så du får väl glädjas åt det.

Sista april imorronmen det blir inge fyrverkeri här i Säter men det gör inte så mycke.

puss o kram

2010-04-29 @ 08:57:03
Postat av: ulle

Hoppas du fick en dunder kur nu så bacillerna inte vågar sig på dig någe mer.Har haft en veckas ledighet men Måndag är det dags igen, tillbaka i Smedjebacken. En fågel viskade i mitt öra att du kanske kommer hem på en liten visit, blir kul att se dig igen och höra om dalmålet finns kvar eller om det har blivit amerkaniserat.



kramisar från Moster med familj-

2010-04-29 @ 12:42:54
Postat av: farmor-farfar

Saknar blogg hoppas du mår skapligt jag skrev i går men det kom tydligen bort.Trevlig valborg.Sköt om dig Kramar.

2010-04-30 @ 19:02:59
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Storasyster

Vad är det som händer!! Har internet pajat igen eller har du avinstallerat bloggen?!? Hoppas att pencillinet hjälper och att du blivit bättre! Kram

2010-05-03 @ 06:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0