Redo...

Nu är naglarna målade, håret fixat och sminket på. musiken pumpar och det är Strax dags att dra iväg till förfesten där limon ska hämta upp oss, haha...Gud va kul vi ska ha. Massor med skumpa och glamour.
.
Idag som sgat hann jag med en löprunda och en massa annat slapp.. När jag sen var klar med allt drog jag hem till Linda där vi chillade och tittade på TV och snackade om massa tokigheter vi gjort ihop. Och detta får oss att skratta som bara den. Vi har så himla kul ihop, linda och jag.
.
Tillmiddag blev det panera, typ ett sopp och salladsställe. Jättegott, fick bli en grekisk med kyckling. mums! Nää, klockan börjar att ticka iväg asså. Måste förbi någon butik och köpa något till födelsedags barnet också innan. Happ, ha det så kul ni med.
.
Hörs imorgon.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor-farfar

Hej limo bruden hoppas du haft riktit kul här är allt som vanligt.Ha det bra och sköt am dig va bra att du kompisen Linda.KRAMAR FÅN SKÄVI.

2010-04-18 @ 17:38:04
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Louisanette

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 14:02:26
URL: http://louisanette.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0