Robert pattinson...

NI KAN INTE FATTA ASSÅ, IDAG NÄR JAG GÅR FÖRBI ZINC SÅ SITTER.. JA NI KAN INTE FATTA INTE JAG HELLER.. ROBERT PATTINSON (EDWARS I TWILIGHT) OCH KÄKAR!!! PÅ SAMMA STÄLLE SOM JAG BRUKAR ÄTA PÅ! HELT SINNES, JAG SJÄLVKLART HADE JAG INTE KAMERAN MED MIG. MEN JAG HAR AUTOGRAFEN PÅ EN SERVETT. FIXAR BILD IMORGON PÅ SERVETTEN! HELT SINNES.. HAHA OCH NI SKULLE HA SETT FLICKORNA. DE FATTADE INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED. J

Jag kommer inte kunna sova inatt, är inte det all flickors dröm, att träffa honom. Kudne ju inte hålla mig så direkt när jag sutat åker jag hem till Linda och käkar raggmunk och berättar allt. Hon fattade inget, lika klok som jag. Och raggmunken var verkligen supergod, något som jag verkligen inte ätit på länge. Och pga va att det var så gott kunde jag aldrig sluta att äta. Nää, svenskhusmanskost forever <3

Idag har allt gått bra, det skulle regna men det gjorde det aldrig. Ska tydligen göra det imorgon så vi får se, hoppas inte. Men om det gör det så är det de sista regnet vi får tills November. Gött!

Körde yoga idag igen och jag var den enda i klassen som fick lite väl valda ord haha. (skryt på hög nivå) Gillar yoga, närta veckan ska jag och Linda prova på yoga vorks och skaffa membership på ett gym här borta. Det blir billigare för mig att göra det än bootcampen. Lite tråkigt är det att inte göra bootcampen men nannyjobbet drar ju inte in allt för mycket pengar.

Apropå pengar, så har jag ev kommit på ett sätt för mig att kunna betala min flygbiljett hem :) haha. Gött som tusan, inte helt säkert ännu men vi håller tummarna!

Nu ska jag drömma(försöka) sött. hihi om Robert.

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag har noll koll och har inte den blekaste om vem han är, men tufft var det i alla fall!! Kram

2010-04-01 @ 12:55:54
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin vilken tur du har att träffa på kändisar.Vi har haft regn på f.m men nu tittar solen fram äntligen.Sköt om dig.KRAMAR OCH GLAD PÅSK.

2010-04-01 @ 15:47:10
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Emelie

HEj. Cool att du träffa han!!

Synd att du inte hade någon kanera med dig. fett coolt :D

2010-04-01 @ 19:26:59
Postat av: farmor farfar

långfredag vi har varit på iransk middag i säter vi är proppmätta fick matlåda med hem kramar

2010-04-02 @ 20:14:36
Postat av: bror

hej min älskade syster! Glad påsk önskar vi dig i usa. vi saknar dig jätte mycket. vi ser framemot att träffa dig. kram från oss i solvarbo

2010-04-03 @ 02:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0