Så himla KUL...8/4

Simmade igår och det vara helt fantastiskt, tiden bara flög iväg. Ska lägga till en sak här, jag simmade inte i havet utan i Corona del mar Higschools pool. Så dit ska jag igen på fredag och simma igen. Det var så kul. Och det bästa av allt så fick man långa dolme, platta och paddlar. Så det var skönt och mysigt att simma här i solnedgången.
Igår sprang jag också i 35 minuter och körde yoga i 1 timme så idag är jag lite sleten i både rygg och ben men det känns så skönt att vara på G igen. Ikväll blir det vollyboll och sedan der till favoritbaren och hänga med ett par polare. Kul.
Träffade Linda igår också, det var kul har jag inte gjort på länge så de var kul.
Nää om man skulle ta och ta på sig kläder kanske:) haha. Hejsvej,

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul att du varit och simmat!! Nu är det bara en cykel som fattas... Såg du mailet som jag skickade? Inget kanon pris men det verkar vara det bästa från Santa Ana. Kram

2010-04-08 @ 17:45:18
Postat av: Mamma och pappa

Vi undrar hur det gick med blodproverna?

Kul att du har simmat. Nu är du snart på gång igen.

Många tusen kramar från oss

2010-04-08 @ 22:07:33
Postat av: farmor farfar

Va bra att du är på gång igen.Vi har +2,4 nu och mulet och dugg regnar trist.Sköt om dig.Kramar.

2010-04-09 @ 10:35:53
Postat av: jennie

kul att du är pigg igen, så att du kan träna och bli pigg som en uppåtgående spiral XP. ja hur gick blobprovena?? XD

2010-04-09 @ 19:27:32
Postat av: Mamma

Va gör du?

Flera dar sen du skrev nåt, hela dagen blir fel om man inte får läsa hur du har det kan du förstå det?

Här hemma ska det bli vår på riktigt nästa vecka har dom lovat ser fram emot att plocka tussilago.

Ta hand om dej många miljoner kramar.

2010-04-10 @ 12:09:46
Postat av: Storasyster

Har väntat hela dagen på ett tillfälle att läsa din blogg och så är det ingen uppdatering... Vad gör du? Vi är i England nu hos Tom och Janet. Jenna kom idag, och vi har haft en riktigt varm vårdag. Kram

2010-04-10 @ 21:48:01
Postat av: Storasyster

Glömde säga att jag få en Lululemon gymväska av Jenna i present...

2010-04-10 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0