Seg söndag...11/4

Söndag är väl alltid lika kul eller? Nää, jag gillar inte dem iaf. Dessa dagar har man ångest över allt som man skulle ha gjort under helgen som inte blev av. Ångest söndag eller va säger ni!

Igår kväll träffade vi ju gänget och det var trevligt. Vi dansade och tjoade (stavas det så) och kvällen gick som bara den och det var dags att köra hemåt och sova. Och sova gjorde vi som två bäbisar tills 7 på morgonen eller nått, då vaknade jag att jag var superhungrig så jag väkte Linda och sa "Nu, asså nu drar vi till Zinc och äter frukost!". Och tro det eller ej men japp vi satt nere på zinc halv 8 en söndag morgon.

När vi var mätta coh belåtna så gick vi hem och då fick jag städmani, började att trvätta allt och inget. In i tvättmaskinen bara! Sen ringde jag och försökte få tag på biljetter till den där yogaworkshoppen jag skulle på men biljetterna hade tydligen varit slutsålt i en vecka så jaha jag kunde inte gå. Vart så desperat och allt så jag ringde tillochmed killen som skulle ha hand om detta men han svarade inte. Detta sög dock lite men jag får förklara för min lärare på tisdag.

Efter det så hände det inte så myckte, satt och tittade på Linda (facebooknörden) när hon satt vid datorn och nördade i 3 timmar. Ja, jag fördrev tiden med att sopa mitt golv i mellanåt städa mitt badrum... och grejja. Efter Lunch så körde jag hem Linda till sig för då skulle hon börja jobba. Så medans hon jobbade åkte jag hem och tog mig en nap. SKÖNT! Innan jag åkte tillbaka till Linda vid 6 tiden då hon slutade att jobba för att chilla ihop lite.
Joo, innan jag åkte hem till Linda så åkte jag förbi fashion Island och köpte ett nytt doftljus. Luktade asgott!
Glömde att sushin var jättegod igår, vi fick någon sorts gratissallad och en jättesöt apelsin-nalle. Haha, sushi kingarana var riktigt trevliga igår asså.







Nää nu ska jag lägga mig och sova, ska ju upp och springa imorgon bitti. Ps, om jag orkar. haha :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0