Segast i Californien, helt klart! 24/5

Idag har jag verkligen inte gjort något annat än att köpt en present till Tessa. Det blev ett cookie Monster, sandleksaker och en tandborste. Även tandborsten hade ett cookimonster på sig.
.
När jag inte var ute och fixade det så låg jag i sängen och LATADE MIG HELA DAN! Tittade lite på Lost och en film Spread med Asthon Kutcher. Den  filmen sög verkligen supermycket, har ni sett den? Om inte gör er inte det besväret... Den handlade om att han kommer till storstaden LA för att bli en star (som alla andra) men det går inte riktigt så bra för honom. Han går runt utan jobb, bostad och bil och istället sysselsätter han sig med att träffa olika rika kvinnor/tjejer som köper saker till honom. Och helt plötsligt blir han förälskade i en av hans typ 100 stycken men då när han ska fri så jaa då är ju naturligtvis hon redan gift.
.
Jag tyckte iaf att den var jättedålig... Nu Innan jag ska sova så ska jag kolla lite mer på CSN om jag ev ska plugga här. Vet inte riktigt, för att få studievisum måste man vara hemma i 3 månader och det kan jag ju inte... Så jag ska kolla lite till på det innan jag helt lägger det åt sidan
.
Fundera också på att gå på John Mayer i Augusti då han kommer till Irvine. Ligger jättenära och jag älskar verkligen hans musik... So why not lixom.. Dock tror jag att jag får gå själv, vet ej om Linda är så mycket för hans musik :) haha. Men det visar sig väl.
.
.
.
.
Man tröttnar aldrig på denna omgivning...
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0