Suck, kan inte annat göra....27/4

Imorgon ska jag till doktorn, IGEN! Har fått så ont i hallsen igen. Ska det vara så här? Asså, jag vet inte var jag ska ta vägen snart. Det har verkligen varit så här hela mitt långa liv ju. Håller ni inte med mig? Jag är iaf fruktansvärt irriterad på detta. Om det är någon forskade som behöver mig till något experiment så är jag ert första val!
.
Idag så har det varit jättekallt, har frysit hela dan. Joo just de idag har jag också varit lite duktig, har gått ca 2,5 timmar idag. Bra va? Gick Ella upp till skolan och sedan gick jag och Tessa och letade efter en ny park men vi kunde inte hitta någon och då var det bara att gå ner för långa backen igen. Och när man har kul går ju klockan snabbt så vi hann ju knappt vända innan vi skulle gå upp igen... Haha, fick småjogga upp för backen. Men de var faktiskt lite kul att göra det för då känner sig de där housewivesna så lata när de kommer och brummar förbi i sina miljö förstörande bilar. Gör som jag knut på dig skona och gå! (Fast eftersom jag inte kännt mig så pigg idag önskade jag också att jag hade en stor svart Cadillac)
.
Nää om jag skulle ta lite piller och lägga mig kanske.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tråkigt att du är sjuk nu igen, hoppas att snart går över. Här hemma har vi haft några fina dagar så jag har vår städat lite ute med krattning o sånt riktigt kul faktiskt men inomhus vill jag inte städa skulle behöva en home makeover....

Får väl leta efter nån energi men vet inte vart...



Många härliga vår kramar till dej.

2010-04-28 @ 10:58:58
Postat av: farmor-farfar

Krya på dig här är det svedsågning och klyvning som pågår så håller jag på att klä om dynor till husbilen fy jag är ingen sömmerska kan bara lappa.Många krya på dig kramar.

2010-04-28 @ 13:48:09
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Storasyster

Nu har vi bokat biljetter, det blev sista veckan i Sept som vi kommer till dig! Kram

2010-04-28 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0