Tråkmåsar...2/3

Var det ingen som gick på mitt aprilskämt? Det där med Twiligt stjärnan? Usch, va kass jag är! Aja, försökte ju iaf.. Dock kommer detta väldigt för sent men ändå; "April, April jag kan lura dig vart jag vill".. Haha.. Matilda då, jag trodde iaf att du skulle kommentera. Happ!

Aja, hur mår jag då? För det första är jag trött.. Men det blir nog bättre om en vecka. Ni förstår jag har ju börjat tränat lixom. Ska skaffa gymkort ju nästa vecka, gött. Och tiden bara flyter iväg, kan ni förstå. Inte jag! Dessa dagar som varit nu har varit fine.. Lite kyliga men annars så har de varit bra. Flickorna har varit så söta så och tessa har varit extra malin-kär denna vecka. Hon gråter när jag ska gå. Haha, jaa eller typ. Vissa dar.

Idag tog jag ner tjejorna till stranden så att de fick prova sina nya drakar. Ni vet sånna man håller i ett snöre och så flyger något uppe i lufte? Aa, sånna provade vi och det var superkul. Även jag tyckte det, jag själv sprang ju runt fär med deras prinsesdrakar och hade  superkul medans de grävde i sanden. haha.

Och på kvällen så åkte hela familjen och åt och jag var inte ens hungrig men åt ändå och det skulle jag ju inte ha gjort. gud, jag blev nästan sjösjuk av all mat så direkt när jag kom hem så gick jag ut och powerwalkade, men sen när jag kom hem.. gud vilken krampimagen jag fick, det gjorde superont där ett tag men nu känns det då bättre. Skönt! Ingen kul känsla.Men är huvudet dumt får kroppen lida.

Joo, appropå lida. Ni vet ju att vi har två hundar i vår familj, om inte nu vet ni . Iaf, igår då kom det en granne förbi och skulle lämna en ballong till flickrona och hon hade hennes hund med sig så våra hundar springer fram som spjut och börjar att skälla och i andra sekunden så bråkar de. Ganska reält och sen var det kört. Den vita hunden gråter och skriker så att nästan jag börjar att gråta. Hon (vpr vita hund) kunde inte sätta ner tassen och hennes benet var i en konstig vinkel. Så vår granne (inte samma som ballongen) tog Isa (hunden) till doktorn och det visade sig att det inte var något man kunde göra åt. Gud, tycker så synd om den hunden inet bara för benen utan hennes hjärta är ju också jättedåligt. Stackars hund! Det känns faktiskt lite jobbit när man börjar känna dem. Aja, thats life!

Imorgon ska jag ha en lugn dag för mig själv, skönt. Om nu inte Ethan ville hitta på något. Men jag bara inte orkar med honom just nu. Har ni aldrig varit med om det, att man verkligen måste ha energi för att klara av en dag med en viss person. Jag känner iaf så med Ethan. Haha, han frågade mig igår om jag ville förlja med till hans kyrka. Amerikanare asså.

Gud, asså jag håller verkligen på att somna nu. Matkoma tio över sex.

Har också fått ett litet sår på fingret som gör jätteont, kan inte ens skriva sms med den tummen. Jättejobbigt är de! Har säkert missar en massor men det får duga. Måste sova!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan och glad påsk hur firar man påsk där du befinner dej då? Påskkärringar och pippilacker?

Hoppas att du mår bra nu jag däremot har fått en riktig förkylning med en näsa som rinner oavbrutet men det ska gå över till i kväll för då ska jag och Annika på Scotts och Larskristers på stora björn ska bli kul.

Massor med kramar och påskpussar

2010-04-03 @ 09:01:28
Postat av: Mormor och morfar

Glad Påsk Malin.Här hemma har väl snön börjat smälta och idag skiner solen.I går hade vi besök av en söt påskgumma (Miranda) Har ni några påskgummor i Amerika Många kramar från oss.

2010-04-03 @ 09:29:12
Postat av: farmor farfar

God fortsättning pä Påsken.Vi hade också bsök av den söta påskgumman.Är påsken i paradiset som häg.Kramar även från ADAM.

2010-04-03 @ 14:26:56
Postat av: jennie

jag gick på det XP

2010-04-06 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0