Kort och konsivt...12/4

Måndag, ja och helgen har ju satt sina spår, va lite halv seg fram till lunch men sen så piggnade jag till. Och idag har det regnat, iaf på förmiddagen, så idag har vi varit hemma mest hela dagen. Det kan vara skönt det också ibland men för att vi inte skulle vara allt för lata så tog vi oss en liten promenad i solskenet. SKÖNT!

Sen på kvällen så gick jag på yoga som var jätteskönt. Det är så himla gött asså, ni borde prova. Som sgat det har ju inte hänt så mycket så finns inte så mycket att skriva. Dåligt med kommentarer på sistonde. Hoppas ni har det bra, finns på skype imorgn bitti så att ni vet.
Pussokram

Kommentarer
Postat av: jennie

Det är så skönt att solen och våren äntligen har kommit till Sverige också XD. jag har köpt studentklängning, tröja, skor och matchande nagellack. så är så glad och längtar till studenten. karm jennie

2010-04-13 @ 08:28:45
Postat av: mamma

Här har det varit soligt och fint i flera dagar nu,

har tagit vårens första cykeltur gick jätte segt men var skönt ändå.

I dag är det Majas sista dag, snyft...

kramar mamma

2010-04-13 @ 09:00:32
Postat av: Malle

Nu har våren ääääntligen nått Borlänge, nu sitter jag ute på balkongen och njuter så fort jag har tid! Hörru, vi måste styra upp en skype-tid någon dag! :)

Ha det fint! Kram!

2010-04-13 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0