Överkörd av en traktor...18/4



Haha, vilken helg asså. haha. Vilket liv vi lever linda och jag. Gårdagen i Hollywood var amazing, hade så himla kul. Dansade som tokar och gjorde oss kända. :)  Men jag säger då det, har nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv. Jag höll på att dö, att sitta i en limo som inte åker så fort och vara akut-pissnödig funkade inte. Ett tag där kunde jag inte ens prata för att jag var tvungen att fokusera på att inte kissa på mig. Så känslan när jag väl fick kissa var helt fantastisk. haha. Joo, just de Linda var så kissnödig så hon var på väg att pissa på golvet inne på toan för att jag tog för lång tid på mig. haha.. Men som tur var hann jag hindra henne. haha..







I limon var det skumpa och en äcklig drink. Ni förstår att Asiatena i detta land kan verkligen inte blanda, typ renat med lite karamellfärg. Sjukläckligt men snacka om att man blev rund under fötterna. Så en drink och ett glas skumpa räkte långt. haha. :)





När vi kom fram åkte vi till en club, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men det var nått nytt ställe tydligen. Där inne blev det först ett toabesök (ganska traditionellt för tjejer va?) och sen var det all in. Vi dansade och vi dansade och serriöst tror att jag var den enda blondinen där inne. haha... Sen när vi kände oss nöjda med det så gick vi till clubben på andra sidan gatan, en gay club... Superkul var det där inne dock lite för mycket killar, haha. Där stod det killar i små kalsinar och dansade och så klart tog vi parkett framför en kille med bra moves. :) Åå, gud asså. Vi bara stod där och dansade och hade kul och mitt i alltihop kommer någon kille fram till mig som ber mig sätta lite pengar i kalsongkanten på dansaren och självklart ställer man väl upp.. haha.. Oj oj sjukt kul hade vi där inne.

Sen i limon hem så fortsatte kalaset, fast jag var inne på refrängen långt innan alla andra var så trött och mådde så dåligt. Blev så åksjuk och mådde verkligen skit så jag fick spy lite i en påse. Det gjorde det ju lite bättre men magen min var så tom på mat så usch va hungrig jag blev. Iaf sen när vi kommer hem så kör limon oss hem till Linda en puckot själv glömde ju nyckeln så vi kom inte in men som tur var så kunde vi sova hemma hos Otto. Så linda och jag delade på en tvåsitts, det ni!! Mysigt men en aning trångt.




Idag så har vi inte gjort så mycket, mest glidit runt i Lindas nanny bil, en mercedes. Känns det som. Fast joo idag hade vi ju aupair möte som vi åkte på och dét var nog dagenshöjdpunkt. Vi gick på helkroppsmassage, hur skönt som hellst och superbilligt. 25 dollar, fattar ni det är inget alls för en hel timme med massage. De till och med masserade hårbotten. Underbart var det och efter det drog vi till fashion Island för att hitta ett paket till Tessa, hon fyller 3 år imorgon :) Men jag kunde inte hitta något. Får se om jag hinner med att köpa något imorgon. På fashion Island unnade vi oss en god glass innan vi åkta och åt hamburgare.





Sen på kvällen så åkte vi ut till stranden och kollade på vågorna och gud vilka vågor det blir där, helt sjukt. Skulle aldrig vilja bada där dessa vågor var. Dit tog vi också kameran och fjantade oss. Men ni ska veta vilka hus det finns här och bilar då. Jag ser minst 10 stycken bilar som kostar lätt över 1 200 000 miljoner svenska kronor. När vissa kör förbi en så vibrerar hela magen.





Aa, just de idag fick jag också reda på att jag inte så ha 4 barn denna vecka. Deras nanny kan ju inte flyga till Polen så hon blir kvar och det innebär ju att de inte behöver mig. Och detta var ju inte lite surt för mig för jag hade verkligen behövt pengaran asså. Får se nu hur det blir med hemresan nu då! Men det odnar väl sig alltid eller?


Vågorna ser inte så stora ut på denna bild men de var de kan ja lova...

Nu ska jag strax sova men först ska jag göra en ekonomisk plan för mig! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: jennie

låter som ni hade en rolig kväll XD, såg mysigt ut där på stranden vid strand huset, jag tänker på serien OC när jag ser bilden; vilket kanske inte är så konstigt XP

2010-04-19 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0