Vilken stjärna...23/4

Haha, igår så kunde ni höra "låten" som förföljer mig. Haha, det var ju fel låt jag la upp.. : D haha Cristian sa det till mig idag efter att han läst mig blogg. Håller också på att bli utbildad "hur man lyssnar på musik" eller rättare sagt vad man ska lyssna på. haha. Cristan skickade till mig en lista på de 10 bästa låtarna just nu. Så man har ju en hel del att gå igenom och lära.
.
.
.
.
Här har ni då den riktiga låten... vilken stjärna jag är.
.
Annars idag så har det gått bra, flickorna lekte för sig själva idag i lite mer än 1 timme i sitt rum. Så jag var ju lite ensam där ett tag :) Men då låg jag i soffan och jäste. De får man ibland.
.
Ikväll händer det inte så mycket tror jag. Ska nog titta på en film och mysa lite för mig själv. Ska också försöka att tänka lite serriöst på saker och ting. Det ni! Vad gjorde ni av eran Fredag kväll då? Joo just de Linda är ju inte hemma om jag inte redan sa det så det är väl därför det inte händer så mycket. Hon livar lixom upp stämningen.
.
Imorgon blir det en efterlängtad sovmorgon! Ska inte gå in med inställningen att jag kommer sova länge för då vet jag hur det brukar sluta... Hoppas att prata med någon på Skype iaf. Puss Puss
.
Joo just de rättning av vädert, det har legat runt 13 denna vecka föutom idag då. Och det är kallt, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: farmor-farfar

Det är väl godmorgon hos dig nu här är det natti vi är så förkylda men vi haft strålade sol i dag kul att se att du har det bra sköt om dig ha det bra.KRAMAR från Skävi fast du är så långt borta

2010-04-24 @ 21:53:19
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0