Walmart...25/4

Idag var jag för första gången för mig på walmart, haha. Typ som Ullared, superstort och hade allt. Men jag är faktiskt inte så förtjust i det när det är stort och dant.
.
Nu på kvällen så har jag suttit barnvakt och så...Gick bra men Tessa blev så ledsen så ledsen när mamma sin åkte. Men då sa jag till henne att hon kunde få titta på Michael Jackson så blev hon glad. Haha, sen badade vi och då fick flickorna tvål i stjärten och det sved så dant må ni tro. Vi provade med allt, men sen så var det väl någorlunda bra så då kunde de sova.
.
Nää nu är Linda här så nu ska jag vara social med henne, Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad bra att du kunde fixa så att det blev lite bättre. Kan tänka mig att det kan vara lite jobbigt med en sånt stort ställe. Jag skulle nog akdrig klara av det utan att bli "irreterisk". Kram

2010-04-27 @ 07:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0