Dagens tabbe, asså...18/8

Haha, glömde ju berätta för er vilket pucko jag var i måndags! Herregud! Har varit på date med en kille nu 2 gånger och i helgen så hörde han inte av sig så jag blev ju lite putt. Men sen i måndags så skrev han ett sms och då blev jag ju så glad och lyriskt så jag skriver till Linda; Vet du, Matt skrev till mig!!:) Äntligen :) haha.. Gud va glad ja är!
Men sen gör jag det felet man verkligen inte får göra! Jag skickar det till honom, asså till Matt! PINSAMT! Haha, inte för att han förstod något men han förstod nog att det stod något om honom eftersom det stod Matt i det. Så jäkla dum ja är då!! Tusan! Så vi får väl se om han hör av sig igen.
.
Idag då, är så grymt irriterad på mig själv. Glömde att flytta på bilen imorse till anra sidan gatan (vi har en gatsopare som kommer mån och ons så man måste flytta bilen) och precis när jag komme ut och ska flytta på den så sitter det en lappjävel på rutan. 49 dollar bara så där! Gud tycker att jag bara har en massa otur nu, vad är felet lixom. Men men och andra sidan så ska väl nån gång vara den första! Fast i fortsättningen ska jag KOMMA IHÅG ATT FLYTTA BILEN!
.
Nu ska jag sova! Och hoppas på att morgon dagen blir bättre!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tror att han kommer att höra av sig. :)

2010-08-19 @ 13:48:27
Postat av: Lillasyster

Kan inte du komma hem så vi kan lära oss spela tennis och paddla, för det vill jag :) PUSS

2010-08-19 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0