Del två; LAS VEGAS! 4/8

.
SKÅL, NU KÖR VI FORTSÄTTNINGEN! SKÅÅÅÅÅLL!
.
På lördags kvällen när vi kliver ur hissen på 16 våningen så möter en butler oss och frågar vart vi ska och vi säger då; Kent (eftersom killen som hyrt sviten hette så). Självklart säger butlern och visar oss vägen.
.
Och jag säger då det, föst tänkte vi... Jäklar vilken svit asså, amazig! Yacuzi på ballkongen och stora tv:sar överallt. Jag och linda kollade läget och vart vi än gick stötte vi på olika saker som gjorde oss att tveka på detta stället. Som sagt, festen hade sitt lilla speciella tema och inte vilket tema som hellst utan "vuxentema" haha. Men sen när man tagit ett glas med champagne och fler människor kommit så vart det ganska kul att leka lite med alla grejjer som låg här och var. haha..
.
.
Human girdcage :) haha...
.

.
Jesus på korset, haha... Linda vart bra sugen på att hänga där uppe... haha
.
Som sagt fetsten var galen.. Men det var så himla kul på samma gång...
.
.
Linda och jag + festfixarna :) Klart man ställde upp på ett Fotto.
.

.
Linda, provar megastoraduschen med typ 50 olika uttag. haha.
.
Kvällen fortsätte, mer champagne, dans, roliga människor och skratt... På väg in i dimman!
.
.
.
.
.
.
Puta med läpparna Malin! Okej!??!
.

.
Linda utforskar några leksaker : ) haha..
.
Finns lixom inte så mycket att betätta om förfesten förutom att den var helt galen. Folk gick runt och piskade varandra med piskor och lekte rövare.. Som sagt en riktig vuxenfest där du måste vara minst 21 år :) haha. När ve sedan festat klart där uppe så gick vi ner till nattklubben som fanns på Hard Rock. Och eftersom vi gick med kenta och c.o så bara gick vi förbi kön som var superlång och blev behandlade som stjärnor. Väl där inne blev vi visade till VIP området där det väntade mer champagne och andra vätskor, haha... KINGAR ÄR VA VI ÄR!
.
.
.
.
Vår servitris, skapliga tuttar hon också.... Sen vart det lite dans och sen gick jag hem också sov, klockan var då 1 ungefär men man orkar inte så mcyket längre i den värmen som var och plus att vi gick upp klockan 6 för att köra hela vägen till VEGAS.
.
.
Sen Söndag morgon gick jag upp klockan 6, vaknade helt klarvaken och där ligge Linda i sängen brevid mig och snarkar. Vad gjorde hon där! När kom hon hem!!??! Ingen som vet ingen som vet...haha.. Jag hoppade in i duschen och sprang ner till receptionen skapligt irriterad nu jävlar....
.
Fortsättning följer... ;) haha..
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0