"Detta måste vara Taco Bell..." 28/8

Nu är jag stolt ägare av två par byxor. Jag och Linda drog idag till South Coast Plaza för att köpa lite kläder til mig eller iaf försöka och det gick ju ganska bra. Som sagt fick med mig två par byxor, en skjorta ett linne och en kofta. Jättefint alltihopa. Kanske lägger upp en bild om det funkar, vet ej vad som är felet.
.
Just nu sitter jag och väntar på att M och C ska komma hem, de är nämligen ute och roar sig lite. Kul kul, jag och Linda kikade nyss på en film som C rekomenderade... Kom ej ihåg vad den hette nu? (Haha, jag slog av filmen för 20 minuter sedan och orkar inte trycka ur dvd och kolla vad den hette) Men iaf, jag kunde inte riktigt koncentrera mig för huvudskådespelaren i filmen liknade en kille som jag träffade förut, ett riktigt Juice Paket, eller vad säger du Linda :) haha, nog om detta.
.
Haha, i fredags så var Ella, Tessa och jag uppe i parken och när vi kommer upp dit så ligger det en Happy meal box på en bänk och Ella går fram till den och börjar att studera den. Kom ihåg att lägga till att varenda unge vet vad Mc donalds är.. iaf vad jag todde. Men då säger Ella;
- Detta måste vara Taco Bell...

Helt bestämt bara, jag ler och säger inte så mycket utan håller bara med. haha... Hon har aldrig ätit på Mc donalds och hon vet inte ens vad det är för något och jag hoppas verkligen att hon aldrig får reda på det innan det blir förbjudet av lag. Liet önsketänkade iaf.
.
Idag skulle jag också ha köpt en extern hårddisk till min dator men killen i butiken tycket att jag skulle lämna in datorn så att de fick kika på den. Men allt verkar vara så komplicerat. Skulle jag göra det så blir det ju 70 dollar för det och då säger vi att de måste laga den och det kanske går på 200 dollar och sen eftersom jag vill lägga in windows 7 så lägger vi till ytterligare 220 dollar joo och sen då.. Vill ju spara allabilder och så... Ja då plusar vi på ytterligare 130 dollar!!! Och ja just ja + tax! Inget här borta har ju taxen (skatt/moms) inräknat så när man kommer till kassan blir man lite överraskad.
.
Puss o kram
.
Haha, lyckades ladda upp en bild.. Tametusan! Kommer fler imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0