Härliga dagar...17/8

Ni ska bara veta hur kul det är att hela goa familjen Andersson är hemma! Känns jättebra att vara inne med rutiner igen. Och vi har ju så kul nu dessa dagar och tjejorna är extremt söta mot mig; "Malin, vet du en sak? Jag har saknat dig!" "Malin, jag gillar dig!" Så sånna söta saker har de öst mig med dessa två underbara dagar.
.
Haha, idag när Ella åt sin äggsmörgås som jag gjordt till dem säger hon; "Den här mackan luktar som min slida!" HAHAHA! Vad fick hon det ifrån, herrugud! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
.
Jo, får ju inte glömma att berätta om partyt i Beverly Hills. Det var verkligen jättekul, vi delade bord med killen som bjöd oss på VIP avdelningen så klart! Där de bjöd på gratis dricka men jag fick nöjja mig med tranbärsdricka med lite lime i. Haha, men det gör mig inget för jag kan ha så kul iallafall. (Bordet som vi satt vid, hade tydligen Twighligt stjärnorna suttit vid kvällen innen, coolt va?) haha... Joo, och där träffade vi olika kändisar. Har ju sånt dåligt minne asså. Men men, vi hade kul och SNYGGINGAR fanns det ju så att det räckte och blev över men under kvällen hade jag också ett stort problem! Det var en kille med asful frilla som flörtade och försökte verkligen prata med mig hela tiden men jag brydde mig inte. Typ, han såg ju ut som en toaborste. haha.. Och det jobbigaste var ju att han och hans polare hade bordet brevid oss. Lixom vem var han?
.
Sen skickar killen som bjöd oss ett sms där det stod; LMFAO is here!!??!! Eeee, okej...?? Vem är han lixom... Jag hade verkligen ingen aning. Trodde att han som skrev sms:et hade skrivit något fel. Men jag struntade i det och fortsatte och dansade tills vi kom hem vid 5 och sov.
.
Sen på morgonen sökte jag på google efter LMFAO på internett och då visade det sig att han är en "jävlakändis"...
.
.
Så det var honom som ville få till det med mig, men man kan ju lixom inte sjunka hur lågt som hellst och pengar är ju faktiskt inte allt:) haha. (Denna låt går på radion HELATIDEN HÄR!)
.
Sen på Söndagen så åt jag frukost med familjen på Zinc och vi delade historier med varandra! Så himla kul att se dem. Sen fick jag två påsar med godis (som för övrigt är slut nu, haha) Hatar att det finns så där varje dag så har verkligen pressat i mig nu i 3 dar :) haha.. Nu när jag försöker komma i from.
.
Joo, just de i söndags så Cyklade jag en sväng, va jättekul men det var så fruktansvärt mycket trafik! Ska antingen cykla eller sringa imorgon bitti, kanske båda två? Får se hur jag känner mig imorgon när jag vaknar, har ju fått värsta hostan på nätterna. Inte så kul! Men men.. Jag tror nog att det lutar åt cyklen! Får se vilken som vinner imorgon helt enkelt!
.
.
.
.
Fin fina söta bilder, gud den när Ella var en bäbis! Hur sjukt söt får man vara egenltligen?
.
God Natt,
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Bra att du har skrivit idag. Vi vill ju höra hur du har det. Här hemma regnar det idag och verkar höstlikt. Vi har varit till Maria och klippt oss både morfar och jag har sett ut som troll.Igår gjorde vi svartvinbärssaft. Ha det bra och sköt om dig.Många kramar från oss.

2010-08-18 @ 10:22:31
Postat av: Lilla

Do You like me? I´m

2010-08-18 @ 17:53:42
Postat av: Lillasyster

Hallå va hänte nu da?

Usch va jag mår bra idag känner jag. tur att mamma bakar bullar :D hoppas du får vara ute idag nu när du har fint väder. <puss och kram

2010-08-18 @ 17:55:38
Postat av: Storasyster

Hoppas att gullandet från din bästa tjejer håller i sig. Du kan väl fundera på om det är något som du vill att jag tar med från Sverige el Lux, bara en månad kvar nu. Kram

2010-08-18 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0