Million dollar books...19/8

Kom nyss tillbaka från College där jag var och köpte böcker! Och hujeda mig, för det första ser de jättetråkiga ut och för det andra så kostade de en del! Men det ska nog bli bra... Måste verkligen lägga fokus till 110 procent nu när jag börjar plugga! Snacka om vad mycket Engelska jag kommer att lära mig :) glad! Men som sagt nu kommer mina studier och flickorna komma i första hand! De är bra att det börjat att leka med sig själva för då kan jag plugga när de leker. Två flugor i en smäll! Nu måste jag bara skaffa en simmössa sen är jag good to go!
.
.
Förövrigt så älskar jag detta väder vi har just nu! 28 grader varje dag! 26 på kvällen, det gillas. Och det bästa av allt är att det kommer att vara så här ni fram till october november då ni kanske har snö :) haha.
.
Idag så blev det parkhäng fram till lunch och sen så gjorde Ella och jag hennes så kallade "läxa" då vi tränar att skriva små bokstäver. Det tar ju sin lilla tid så vi är fortfarande på abc men det tar sig nog snart! Sen läser vi och hon lär sig ett nytt ord varje dag att skriva och läsa. Bra va? Sen övar vi lite på klockan men att förklara vad en halvtimme är går ju så där! Haha, men hon är duktig som kämpar på!
.
Imorgon ska jag ha 4 små tjejer. Eller 3 till en början med sen så blir det 4 efter halv 3! Det behöver jag med tanke på alla böcker jag köpt och min parkeringsböter. Suck! Kommer aldrig få den där väskan jag vill ha eller klockan! Tusan!
.
Nää, nu är jag jättehungrig. ska in och kika om det finns någon mat. Grannen brevid grillar och det luktar så fruktansvärt gott!
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0