NY CYKEL!!!

Herregud, min granne ni vet Ed? Aaa, jag vet att det var länge sedan jag nämde honom men han har legat lite lågt:) haha.. Men idag så sa han att han hade en cykelram till mig.. Okej? Lixom!! Men när jag såg den så blev jag superglad för uder all Avia reklam som en jättekänd konstnär har lackat finns det en Orbea Diva! Det ni! Så han ska sätta på min växlar och sen ska han fixa ett par schysta hjul! :) Är man inte så där lagom glad..
.
Nu snart bär det av mot Hollywood för ett party som vi har blivit bjudna till. Det sa bli kul får väl se hur det går, idag är det min tur att ha lite kul.
.
Annars idag då, ja du flickorna hade nog unt i magen tror ja så har inte så mycket att säga!
.
Men jag ska få en ny cykel typ. Kul va :) haha
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Han är ju verkligen schysst den där Ed. Var ett tag sen vi hörde något om honom, så jag antar att du fått nöja dig med de skor du har... Ha så skoj på partyt! Vi har besök och Nelson har fått en super snygg jacka. Kram

2010-08-21 @ 08:21:21
Postat av: Malle

Jag som tycker mina grannar är schyssta som bär ut mina sopor åt mig ibland, men en cykel? DET är fin service!

2010-08-23 @ 21:04:13
Postat av: Anonym

Vi saknar dig skriv snart vi har så tråkig väder regnar och blåser höst.Kramar från oss.

2010-08-24 @ 13:34:10
Postat av: Tilda

Din lilla skit unge Malin, men gud vad kul! Det blir ju kul med en ny bike. Cykla försiktigt bara! Puss och kram!

2010-08-25 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0