"slutade i värsta katastrofen...." 30/8

Varför ska det jämt vara jag som har problem med allt, varför kan aldrig något gå som jag vill?!! Detta suger stenhårt! Denna dag som skulle bli så kul och allt men som nu verkar sluta i värsta katastrofen. Som sagt, idag åkte jag till skolan tidigt eftersom jag skulle ha simning. Så när jag kommer dit så säger de att denna klass endast är för vattenpoololaget. Okej??!! Varför i hela friden kunde jag då registerar mig till den?!! Så jag pratar med honom och när han hör att jag har simerfarenheter och så så erbjuder han mig en plats i skollaget.. Okej? Coolt, men det går inte tyvärr för de tränar tis och torsdagar och då kan jag inte för då har jag Ella och Tessa hela dagarna. Så detta var ju jäkligt surt måste jag säga. Men men.. Okej, så vid detta laget har mina 12 units gått ner från 12 till 10 och jag måste ha 12.
.
Senare på dagen så hade jag en ESL klass (om man har engelska som andraspråk kallas dessa klasser för ESL) i Engelska där man tränar på att prata och uttrycka sig typ. Men denna klass var på tok för lätt för mig och läraren sa det också. Hon sa att jag lätt skulle vara i en helt annan klass så hon ska förhoppningsvis hjälpa mig på onsdag att fixa en mer passande Engelska! Men som sagt jag spar min plats i hennes Engelska så länge för annars är jag ytterligare 3 units kort dvs att jag bara har 7 units (units är ett slags poängsystem).
.
Haha, joo sen händer det en lustig sak... Kommer ni ihåg att jag berättade för er om en Kille som jobbade på Abercrombie? Han krockade jag med idag. haha... Asså, inte med bilen fast det skulle lika gärna kunnat varit det parkeringen var helt galen idag asså.. HJÄLP! Så detta måste väl ha varit dagens höjdpunkt iaf.
.
Och nu på kvällen var det meningen att jag skulle ha haft matte men av någon konstig anledning så fick jag inte vara med i den och läraren visste inte riktigt heller. Så jahaa, då har jag alltså bara 7 units. HJÄLP! Okej, sen mötte jag iaf en kille som sa åt mig att gå till hans kontor på onsdag och fixa detta om det nu går. För alla anra klasser är stängda typ om du inte tar en klass där du lär dig att byta blöjor! Nää gud denna dag asså, jag packar och kommer hem ist.
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0