Kackelacka...10/8

Jaa, då så..
.
Som sagt Ceasar´s palace var sjukt stor! Och som du sa Malle, mycket känner man igen från filmen hangover! haha, kul. Där gick vi iaf till klubben Pure som tydligen skulle vara så bra fast inte vet ja om det var så bra. Bara mexare typ och plus att det var söndag. Men vi ska väl inte klaga för personalen som jobbade inne på Pure bjöd upp mig och Linda till VIP området för fri drinkar, det ni! Helt galet, vad var det som gjorde att vi var så speciella : ) haha VI VAR JU SVENSKAR! HAHA. Så där uppe dansade vi och hade utsikt över hela dansgolvet, det ni! Nu önksade ni att ni hängde mer med mig och Linda va, tss!
.
.
Bästa bilden från Pure :) haha, lyckat!
.
Men vi tröttnade ganska snabbt på detta stället, folk ville verkligen inte att vi skulle gå men vi sket i det och drog :) Helt rätt stil. Klockan var då 12 på natten och vi var helt slutkörda och innan vi drog hem tänkte vi att vi skulle gå och kika på fontänen som ofta är mer i filmer från Lad Vegas. Den ligger vid Bellagio också ett hotell i Las vegas. Och på väg dit stöter vi på en kackelacka och en rappare. haha. Kackelackan var superäcklig medans rapparen var lite såläskig. haha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ja, som sagt kuljul.. När vi stor där vid fontänen så började det aldrig att "spruta" haha, så jag och Linda frågar en kille som står där och kikar på vattnet. haha.. "when is the bigg show" han skrattade då och sa att det slutar efter 12 på natten. Okej, där hade vi stått i en hel timme och frysit helt i onödan. Och bokstavligt talat springer jag fram till en taxi i ett rödlyse och hoppar in "hard rock".
.
Väl inne på Hard rock tänkte vi att vi skulle träffa de rika killarna.. Så när vi kommer till nattklubben var det världens kö så jag tar linda med mig i mina flippflopp (vi gick upp och bör skor, haha) och går förbi hela kö och tjejerna bara stirrar! Sen till vakten säger jag att jag ska till Ken :) Han säger självklart och släpper förbi oss. KALAS! Men där inne var det inte heller så kul så då gick vi hem och åt chips innan vi somnade som två bäbisar.
.
.
Inne på Hard rock!
.
Sen måndag morgon vaknade jag så klart tidigt hlav 8 för att vara exakt.. Är jag den enda i hela världen som inte kan sova så där på morgonen. Aja, in i duschen och göra sig i ordning för nu ville jag bra HEM! 2 nätter är helt perfekt man orkar verkligen inge mer! Inte jag och speciellt inte med denna värme som det var där, lixom 45 grader. Puhh! Så vi tog med oss upp lite frukost till rummet åt och sedan stack vi!
.
Haha, 4 timmar hem.. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt.. men det var tack vara min 3:dje chipspåse under helgen och när linda säger detta efter att jag råkade fisa :) haha.
.
- Känner du Malin? Gud va de lukatar pot.. Känner du inte??!!!.
Jag asgarvar.. Kan verkligen inte sluta..
- Men Malin känner du verkligen inte.. Lukta! Det lukar ju massor!
Jag skrattar ännumer och försöker verkligen köra samtidigt. haha.
- Men malin berätta varför du skrattar så? Är det bara jag som känner det?!
Och tillslut får jag fram;
- DET VAR JAG SOM FES! HAHAH.
Då mådde Linda mindre bra, där hade hon suttit och sniffat min fis :) haha.
.
De va iaf kul... Haha! Och nu har jag äntligen betättar färdigt om Vegas. Check! Nu här näst ska jag berätta om min första date här och om US OPEN i Surfing + min nya kamera!
.
Nää, nu ska jag vika färdigt tvätten sen åka och jobba! Sen ikväll blir det bio med en kompis!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: jennie

Vi vill inte höra nå mer häller vi sitter ju och gråter av avundsjuka XD haha

2010-08-11 @ 08:44:31
Postat av: Lillasyster

Hej hej. tänkte bara säga att jag tänkte på vår "burgas" resa, och då kom jag ju på att jag sakna dig ännu mera. Och så har sofia och nelson åkt hem mindre roligt men jag har ju jobb nu iaf :)något som är bra.

2010-08-11 @ 19:32:13
Postat av: Storasyster

Låter spännande med date, det vill vi höra mer om... Vad du gjort nu i veckan utan tjejerna? Kram

2010-08-12 @ 07:12:27
Postat av: Matilda

Jag vill också höra mer om daten, det låter kul! Vilken resa du verkar haft! Kul malin, Hoppas dte är bra emd dig. Kram på dig min vän!

2010-08-12 @ 21:00:06
Postat av: Mamma

Nu vill vi veta vad du har för dej, hur gick det med tröjan?

Nu har jag två pass kvar sen blir det lite ledigt i några veckor få se vad jag hittar på, kanske det blir en liten resa.

Milijoner kramar saknar dej

2010-08-13 @ 07:56:43
Postat av: bror

hejsan malin! vi ser att du har det bra. nu har annelies mage har växt om min nu. så nu känner jag mig lite smalare. ha det toppen så hörs vi. många älskade kramar från oss alla i hedmans.

2010-08-14 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0