Beverly Hills fest! Det ni! 14/8

Hallå, gamla och nya läsare :)
.
Som sagt ska förska punkta upp allt som hänt mig under de senaste veckorna, de veckor jag skulle vara ledig och bara chilla blev ju inte riktigt så. Har jobbat och haft så mycket för mig. Ska alldelses strax iväg på fest i Beverly Hills, röda mattan fest men mycket folk, kändisar och drinkar och självklart är vi på GÄSTLISTAN! Haha, inte för min del då.. Ska ju köra hem, men jag kan ju ha kul ändå. Festen äger rum på Bar210 Hilton. Ska tydligen vara mycket kändisar där, så om jag skulle dyka upp på skvaller tidningarna där hemma för att fått ihop det med någon Twighlight stjärna, bli inte förvånade! haha.
.
Annars då, har ju varit på min första riktiga date.. Spännade, han heter Matt och är en riktig gullig kille. Skulle ha träffat han i torsdags men det blev inget för han hade för mycket jobb att göra klart till Fredagen. Men han sa ju att vi skulle ses snart så vem vet. Har ju skaffat mig lite söta date kläder nu :) Haha. Vi åt på en Mexicansk resturant för lite tacos osv. och hon som serverade oss frågade om detta var vår första date och Matt sa då stolt ja och sa att vi träffades i Vegas :) haha, att träffas i Vegas är lite komiskt menmen..
.
Hann ju också med en sväng upp till Huntington förra helgen på US Open i Surfing. Skapligt mycket folk, kul.. Många snyggingar i surfshorts som man inte kunde hålla munen stängda för :) haha. Tyvärr var vi inte där så läng för vi hittade aldrig någon parkeering men sen så kom ju jaa på att Linda och de har en handikapp parkerings grejj i handskfacket och då hittade vi ju parkering direkt och det bästa av allt var att det blev gratis:) haha, men sen när vi brättade för Anna ( Lindas värdmamma) om den handikapp grejjen så ville hon kika på den och det var väl tur de, för den hade nämligen gått ut för 2 år sedan..OPS!! Om vi hade blivit tagna hade vi fått böta 3500 dollar.. Så den ska vi då inte använda igen. haha.
.
.
.
.
Dop, lilla Maja döpte sig Söndagen den 8/8 som jag och Linda hjälpte till med för att vi fick låna bilen upp till Vegas. Dopet var jättemysigt, hemma på deras gård och präsen kom hem till dem, vädret var jättefint och prinsses tårta :) mums! Det var väl söndagen de, hann springa en timme innan också. Har faktiskt kommit igång med det, springer nellan 12 - 13 km på en timme! De är väl inte för dåligt??!! Eller? Ska börja med intervaller i September för jag ska nog köra en triathlon i Oktober :) kul va! Och detta är verklighet inget trams!
.
.
Ny kamera också, min vart ju tagen i Vegas.. Buuuhuu!! Men den var ju faktiskt på väg att dö där ett tag så det var väl lika bra.. Men det trökigaste är ju att bilderna från stora poolpartyt i Vegas försvann :( Men detta är ju också en anledning till att jag måste åka dit igen snart ! :) haha Men detta är iaf en svart Canon, gillar den massor redan. Bilderna blir superbra! Ska nog allt ta några i kväll allt i dimman!
.
.
Annars då, har jobbat som en galing åt en familj som min familj känner. Och när jag menar jobbat som en galning så menar jag det! De är helt galna, vet ej om jag vill jobba för dem igen! Blev så trötta på dem en kväll när jag verkligen hade bråttom och han ville att jag skulle gå och hämta mat åt dem! Och eftersom jag är väldenssnällaste tjej så kunde jag inte säga nej men på vägen hem med påsen så "råkade" jag slå påsen med maten i mot några träd. haha.. Folk trodde att jag var dum i huvudet men jag var så jäkla trött på dem asså! Han som senare skulle äta undrade ju varför det såg ut som det gjorde i påsen. Men jag bara skakade på hundet och rycket på axlarna och sa hejdå!
.
Idag då, idag så har vi paddelboardat äntligen! Det var jättekul och jobbigt men vi måste öva på tekniken.. Fast det läst bästa med det var att se alla snygga killar i bara överkroppar på deras fina båtar. (Serriöst, det är typ bara snyggingar här, haha) Nää, måste göra min Beverly hills snygg nu!
.
.
.
Hoppas detta duger tills imorgon! För jag ska cykla imorgon!
.
Puss o kram
Ett helt år i detta underbara California!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0