kletaade in oss i solskyddsfaktor...26/8

Har ni nån gång tänkt på något som ni verkligen verkligen önskade aldrig hänt? Varför gör man dessa saker som man verkligen ångrar? Det måste ju vara så att man tänkte på det innan att kanske detta är dumt eller inte? Detta lät invecklat men jag bara undrar varför detta är så normalt fast på samma gång väldigt onormalt. Försöker jag låta poetisk? Nej, men det bara snurrar runt i mitt huvud just nu. Nu när jag sitter här med kvälls-te, fortfrande lte sand mellan tårna... Men vad gör ni när ni tänker detta? Jag gör något som är väldigt dumt! Jag ÄTER! Fattar inte asså... Hur mycket kan man äta egentligen. Jag måste nog börja ta kort på allt, precis allt jag äter och lägga upp här för då kan ja ju inte äta vad som hellst eller hur?
.
.
Nu får det vara slutsnurrat med detta trams för vad har lilla jag (växer på bredden men det är väl en annan femma?) gjort idag. Idag packade jag med badgrejjor och packade in oss i bilen, Ella, Tessa och jag och så drog vi ner till beachhuset där Linda och c.o höll till. Så himla mysigt där nere och imorgon åker de hem. Hoppas att jag får möjligheten att åka ner dit någon annan gång i framtiden. De hoppas vi på.
.
Väl där nere kletade vi in oss i solskyddsfaktor och parkerade på stranden i en solstol. Och gud så härligt det var/är just nu. 33 grader klarblå himel och bara underbart fast dock är det lite kallt i vattnet. Men det gjorde inte mig och Lidna något när vi drog på oss våtdräckter och tog med oss ner en var sinn bodyboard ( nästan som en liten surfbräda som man ligger på ist) i vattnet för att leka lite. Men det varade inte länge för vågorna där ute var så läskiga och de gick åt alla håll så vi simmade in igen. Plus att ni jämt skrämmer upp varandra.
.
Jag och flickorna stannade även på middag på kvällen och denna kväll var så himla fin. Kan ni förstå vilket jäkla paradis detta är.. Ni måste se det för att förstå asså.
.
Imorgon är det fredag vilket innebär att jag har sovmorgon men om jag orkar bara om jag orkar så ska jag upp och träna. Annars ska jag sova tills jag vaknar! Fast jag måste nästan ut och cykla lite, ska ju snart byta cykel så måste ju trampa på lite på min gammla goa!. Nu lite bilder innan jag ska krypa ner i sängen för att vara men barn i värmen hela dan är inte det lättaste! Kanske 250 situps också. haha.
.
Nu har jag snart provat i 40 minuter att ladda upp en rackarns bildjävel.. Men det funkar ju inte.. Som sagt tror att min dator håller på att dö. Bäver!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud vad härligt med värme, jag skulle bara vilja boka ett flyg och komma till dig och solen, här bli det bara mörkare och mörkare.. Puss och Kram

2010-08-27 @ 10:23:20
Postat av: Lilla

2010-08-27 @ 16:40:31
Postat av: Lillasyster

Snart struntar jag i att kommentera det funkar ju knappt. Nu väntar jag bara på att vi ska träffas på skype alltså :) Puss och kram

2010-08-27 @ 16:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0