Finner inga ord...3/8

Las Vegas, las vegas, las vegas... Galet, galnare och mest galet men de gillar vi. Som sagt detta inlägg kommer att bli väldigt jobbigt för mig att skriva eftersom jag verkligen är helt slut. Som sagt allt festande i Las Vegas tog på sina krafter kan man lugnt säga. Så idag skulle jag verkligen behöva ligga i sängen och sova men nej då.. Upp klockan 7:30 och köra hem Linda. Fast det var ju ganska bra för då fick jag ju frukost. Skulle ha handlat igår men då när jag kom till kassan så fanns det inga pengar på kortet och det berodde på att sushi stället i Laguna hade dragit 2 gånger och Hard rock hade tagit ytterligare 200 dollar av mig. Som sagt svårt att förklara men vi hade faktiskt en hel del problem under denna helg också. Men det kommer jag nog till ska ni se!
.
Klockan 8 bar vi iväg på lördag morgon (klockan ringde 6, men det dyker ju alltid upp något så vi kom iväg till 8 iaf) mot det omtalade Vegas. Föresten var det någon som missade att jag skulle dit? haha, skämt åt sidan. Att köpa dit tar 4 timmar undefär, beroende på trafik osv. Men för oss flöt det på ganska bra hela vägen... Och ni ska bara veta hur träkig vägen är dit. Det är bara att köra rakt fram hela tiden. Trökigt!
.
Ser det inte riktigt kul ut?
.
Inne i Vegas letade vi reda på en bank för att lösa in mina checkar (lönen) som jag valde att ta i sedlar ist för att sätta in dem på mitt kort. Verkligen dumt gjort, kommer till detta senare.
.
.
Sen letade vi på vårt hotell och då pirrade det till i magen. Gud så fränt, vi var verkligen i Vegas. Så vi parkerar och packar ur vår mega packning och checkar in. Men då behövde de en säkerhetsavgift på 200 dollar (det får man tillbaka sen) men de tog inte Cash så jaa in med allt i bilen och sedan iväg till banken igen. happ, det sög ju inte lite.. Förtsa frustations momentet! Men vi fixade till det ganska snabbt och kunde checka in men då när vi väl kommer till vårt rum så hade vi bara en säng! Frustations moment 2! Så ner med alla packning och fixa till detta och tillslut vart det väl rätt.
.
.
Vi tycket då att vårt rum var jättefint (dock visste inte vi att vi var på helt fel sälle, kommer till det sen). Hoppar i bikinin och drar ner till POOOOOLEN! Och Waaao! Gud så mycket snygga, colla, roliga, underbara, snälla, gulliga, bruna, opererade, stora, små männiksor det fanns där. Jag och Linda tittade på varandra och bra sa; Detta är helt jävla underbart... Lets go girl!"
.
.
Party, party, party and part part part party!
.
Där nere vid poolen träffade vi några rikingar, (inget att hänga i granen men de var då kul att hänga med) som fixade så att vi fick vristband till VIP områderna vid poolen. Härligt, grabbarna som vi hängde med hade egen cabana (heter dte så) med bartender och fria drinkar.. Fast jag tog ju mitt ansvar i den 45 gradiga värmen och drack vatten i mellan åt. Linda där emot, Oj oj oj oj oj! Haha!
.
.
.
.
Haha, så underbara bilder, skulle kunna lägga upp massor....
.
.
Sen efter allt dans, bad, lek och tokigheter tog jag med mig upp min fyllekaja Linda till vårt rum, stoppade om henne och sen så gick jag ner en liten stund till för att ha lite kul. Och där nere träffade jag ett jäng med glada Norrmän.. haha.. Som jag umgicks med.. Och sen precis innan jag skulle gå så träffade jag en kille från Huntington som var jättetrevlig. Kanske en date:) vem vet. Iaf, vi böt nummer och så får vi väl se vad som händer. Jag och killar asså. haha
.
När jag väl kom upp från poolen och skulle komma in på mitt rum hade jag ingen nyckel. BJAS! Och Linda låg och sov väldigt djupt om man kan säga så.. men tillslut så öppnade hon dörren och jag kunde duscha medans Linda sov vidare en liten stund till. Sen när jag var klar och pimp för kvällen så körde jag in Lidna i badkaret och tvättade henne, fixade hennes hår och klädde på sig. Sminket fick hon då göra själv. haha.. Och tillslut piggnade hon till så då bar vi av till en förfest hos derika killarna som hade en topp svit. Glidigt!.
.
.
.
Som sagt festen hade ett speciellt tema.. fortsättnig följer... Missa inte det.  :) haha
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jannina

Hej sötnöss! Första gången jag var i Vegas så gick vi också till Hard Rock poolen, och OMG! what a party!! stora kramar<3

2010-08-04 @ 08:37:16
URL: http://janninan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0