"Vem vet jag kanske sjunker..." 24/8

Förlåt mig, asså hur många gånger ska jag behäöva förlåta mig för att jag inte bloggar :) haha.. Ni är allt bra tappra läsare som orkar stå ut med mig. Men det är faktikst inte så lätt, har ju lixom skaffat mig en vardag och så och denna helg och vecka har jag haft mycket att stå i så fick helt enkelt lägga bloggen åt sidan men nu så nu ska ni allt få er ett litet inlägg. För det är ju tyvärr så att jag måste sova! Kunde inte sova igår, det var ju fullmåne... Tss! Eller va det inte det kanske? Jag kunde iaf inte sova av någon anledning! haha..
.
Mycket att stå i som sagt! Börjar förövrigt skolan på måndag! Excited... Måste skaffa mig en simmössa.. Kan ju inte komma där med en som det står swe på.. Vem vet jag kanske sjunker! haha...
.
Igår så tog jag med min ner till ett beach hus som Lindas familj hyrt. Jättefint läge asså, precis på stranden! Kan ni fatta vilket chill dom kommer att ha där asså. Men bigg corona är inte så tokigt heller! Haha, men vi hade jäytetrevlogt där ute. Vi lekte och bardade, tyvärr kunde vi inte bada i havet för att det var så mycket vågor. Men de hade en liten barmpool på stranden som flickorna kunde bada i. Fast jag provade vågorna lite iaf, Jim och Anna som är Lindas värdföräldrar tog mig ut så att jag kunde prova på lite bodysurfing och jag säger då det.. Vilken kraft det var i vågorna!
.
.
God natt!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat!

PUSS

2010-08-25 @ 10:37:14
Postat av: farmor farfarI

Vi har väntat så skönt att se att du har det bra sköt om dig vi har samma tråkiga väder i dag också. KRAMAR FRÅN OSS.

2010-08-25 @ 11:24:54
Postat av: Storasyster

Klart att du ska använda din SWE mössa, du måste ju visa var du kommer i från!! Är det bara simmning eller har du någon annan kurs som startar på måndag? Glöm inte att skicka mig shoppinglistan, jag måste ha den innan fredag. kram

2010-08-25 @ 13:13:17
Postat av: Matilda

MALIN, du kommer inte sjunka. Det kommer nog komma ganska snabbt, vad mysigt med ett strandhus, här hemma börjar det gråa komma! Lycka till i skolan vännen kommer gå super fint ska du se. :)

2010-08-25 @ 19:30:46
Postat av: Malle

Vilken fin bild på er! Men inte behöver du någon ny mössa heller! Det var det dummaste jag hört! ;)

Kram!!

2010-08-26 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0