Den är inte död, det är jag...

Jag har verkligen inte slutat bloggat, bara tagit ett LITET uppehåll mellan flytt, skola och allt. Jag önskade att alla dygn var 36 timmar långa och nätterna typ 8 timmar, fatta vad bra det skulle vara. Vad är det som har hänt då under den senaste månaden under min pause? För er som kanske inte vet så har jag flyttat från underbara Corona del mar och mina flickor Ella och Tessa. Ja, jag vet varför? Men jag är faktiskt här nu för att fokusera på skolan och att jobba fulltime och gå i skolan samtidigt som också innebar nästan ingen fritid eller träning blev bara för mycket för mig. Allt jag gör vill jag gör helhjärtat, det vet ni kanske också? Om ni känner mig dvs.
.
Livet är som en bok, man slutar aldrig förvånas och det är bara du som kan skriva boken. Det är du som avgör hur din bok skrivs. Vill du att boken bara ska ha ett kapitel så ja visst, upp till dig. Men jag däremot vill ha många roliga och minnesvärda minnen att ta med mig genom livet. Så genom att flytta och klara min helt själv i stora USA är början på ett nytt kapitel, nu vet man ju inte alls hur allt kan gå men det visar sig. Historier kan sluta hur som helst ibland. Men jag ser det bara som en utmaning.
.
Här sitter jag och babblar, har Engelska prov i morgon men jag känner bara för att skriva lite.
.
Men som sagt förra veckan var det Thank´s Giving som innebar kalkon, potatismos, stuffing, sötpotatis, creamcorn, pumpa-paj  med mera. Och för att jag inte skulle fira den själv bjöd familjen Jeffers med mig till Palm Desert. Jätte-trevligt, vi gick på hike i bergen, zoo och åt middag. haha, ganska själv klart under thanks giving. Och jag gick även på bio.
.
.
.
Bilder från Hiken. Jättefint, vi åkte upp på ett berg och där var det bara 45 f. Kanske 8 grader..
.
Nu blir det plugg! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen!!! Vad vi har väntat på att få läsa om dina äventyr där borta, du känns lite närmare då.

Idag har vi 17 grader minus burr tur att man får värma sej me lite julstämmning och Måns till kvällen

Saknar dej, puss och kram Mamma o Pappa

2010-12-01 @ 07:50:08
Postat av: Lillasyster

Skont att du lever. blev nastan lite orlig skont att du mar battre gummna. Du kanske kan lasa din mail och forsoka svara. Saknar dig!

2010-12-04 @ 01:48:11
Postat av: Remivilma

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-08 @ 08:57:32
URL: http://remivilma.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0