Dunder förkyld...

Rudolf med röda mulen hette en helt vanlig tjej... Hatar att vara sjuk..Ligger i soffan och kollar på The Blind side, har du sett den? Om inte gör det.. Grymt bra! Och next to me sitter ett paket med näsdukar.
Cyklade i helgen, ca en timme för jag kunde då känna att det var något som inte stämde, pulsen var hög och det gick jättesegt.
.
Som sagt nästa Jul ska jag fira hemma helt klart. Har haft lite hemlängtan nu under julen men det blir väl bättre.
.
Hur är det med er där hemma då? Ni är aldrig inne på skype... Eller det är väl inte jag heller menmen..
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla du så du råkade ut för julharen i år inte roligt alls förstår jag.Igår var jag ute på golfen och testade min skidor kändes ganska bra fast lite bakhalt förstås.

Krya på dej kramar från Mamma

2010-12-28 @ 22:02:41
Postat av: Storasyster

Hejsan!! Hoppas att du blir frisk snart, jag och Nelson är snart klara med våra pencilinkurer som vi fick lagomt till jul. Vi har nu kommit tillrätta och är tillbaka i Luxemburg så nu finns vi på skype igen. Massa kramar

2010-12-29 @ 21:48:08
Postat av: farmor o farfar

Hej Malin hoppas du är på böttringsvägen det är lika här går PC nu fåse om det hjälper.Vi önska dig ett riktigt

2010-12-30 @ 18:50:06
Postat av: FARMOR O FARFAR

Hej MALIN hoppas att du har kryat på dig jag är så förkyld fått pc.Vi önnskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR .vintriga kramar från oss.

2010-12-30 @ 19:04:19
Postat av: Ulle,Micke och Lina

Gott Nytt År hoppas du piggnar på dig till 2011. Pratade nyss med dom där två som redan är inne på nyårsafton. Kramar

2010-12-30 @ 22:12:03
Postat av: farmor o farfar

God fortsttning på det nya året.Snögiga kramar från oss .Hoppas du mår bättre.Sköt om dig.

2010-12-31 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0