Generöst!

Haha, är detta ett skämt eller?
.
Idag så hade jag Engelska prov i skolan och det gick bra. Oroar mig inte alls för den klassen så det känns skönt. Har nyss gjort färdigt två kapitel med matte och ska strax dra iväg till gymmet. Har inget annat att göra och jag vill inte gå och lägga mig än eller? Borde verkligen åka och röra på fläsket eller vad säger ni!
.
Jo, just de köpte en ny resväska idag. På Ross, halva priset. Den hade kostat 120 dollar men nu bara 60. Så jag tyckte allt att det var ett bra kap.
.
Imorgon blir det en lång löp runda och lite chill. Hur är det med er där hemma? Hör inget längre från er, jag jag vet att jag är lika dålig men ändå.
.
.
Haha, detta var uppställt i djurparken i Palm Desert. Haha.
.
Time to hit the gym!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var på en jätte bra julshow i går dock lile för lite Måns, synd bara att jag inte tog morfar med mej Sanna Nielsen var kanon (alla var bra)

Fortfarande aldeles för kallt minus 18 de e bara å elda burr

Puss o Kram

2010-12-02 @ 07:34:12
Postat av: Mormor och morfar

Kul att få höra lite från dig igen. Vi har det ju kallt men inte mycket snö än. Snön kommer i södra Sverige 70 cm på vissa platser. Annars är det väl

sig likt härhemma förutom att vi saknar alla våra flickor som inte är hemma.

Många kramar från oss.





.

2010-12-02 @ 08:11:42
Postat av: Storasyster

Hejsvejs, kul att du kommit i gång med bloggandet igen!! Har verkligen saknat min morgonläsning. Här i Luxemburg har vi både snö och kallt, -6 och säkert 70 cm snö om inte 10cm till och med. Neil lyckades ta sig hem från england i går efter att ha åkt till London city airport, Heathrow, London city igen och till slut Stanstead. Massa kramar

2010-12-03 @ 08:15:49
Postat av: Matilda

Skönt att du bloggar igen, blir orliga annars! Hoppas din bok har en bra farmtid! Kramar på dig!

2010-12-03 @ 12:22:25
Postat av: Bror o Annelie

Hej Malin!

Skönt att se att du skriver igen! Det ser nästan ut som du tagit kort på min arbetsplats i Gustafs, hihi!

Annars mår vi bra här i skedvi, och vi väntar och väntar på det som komma skall, faster Malin. Miranda hälsar till dig och hon undrar jämt om Amerika och vad det är för tid hos dig och om du äter frukost eller sover och när!

Många kramar till dig och vi önskar dig all lycka och framgång over there!

2010-12-04 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0