Go Hjul!

God Jul på er alla! Hoppas ni haft en jättebra jul. Min har varit jättebra, trotts omständigheterna. Fick ni några julklappar då? Jag fick faktiskt några, fick två jackor, en från lululemon jacka och en annan lite tjockare. Perfekt! Blev jätteglad, sen på morgonen när jag vaknade för att koka tomtegröt, såg jag en strumpa med mitt namn på fullproppad med saker. Min första riktiga strumpa! : ) De va kul, men det som var i den var ju så där.. En massa godis. haha, gott men jag som inte behöver godis. Jag behöver grönsaker för när man äter dåligt så mår man så illa när man kör bikram yoga. Om ni vill känna på känslan, Proppa i er en pizza och sen kör lite yoga i bastun så får ni känslan.
.
För övrigt bikram är helt galet bra, gud.. Om ni får chansen så borde ni prova. Det finns ingen åldersgräns så go for it! Imorgon så ska jag skaffa mig min egna lilla julklapp, ett halvår med bikram :) Yeaah!
.
Annars då, har jullov.... Vilket är välidigt skönt men nu vet jag istället inte vad jag ska göra. Ingen ordning alls, måste ta tag drastiska åtgärder! Har börjat läsa en bok men den är så där så jag ska försöka att hitta något bättre. Kanske Lauren Conrads bok om style, för det behöver jag:) haha.
.
Är hyfsat nöjd med betygen, min första semester så får ta det med en nypa salt. Men jag ser fram emot nästa semester. För nu vet jag lixom vad det är och hur jag ska plugga.
.
Nyår då? Ja du det finns inget trökigare än att fira nyår här i USA. Eller hur Stina? Men jag blev bjuden till en husfest så vi får väl se hur det går. Hoppas det blir kul men det tror jag allt att det blir. Med trevligt sällskap så går allt.
.
Apropå fest, jag var ju på en julfest förra helgen med Annika, jätte-trevlig fest. Den höll till nere på en privat ö, som kallas Linda Island. Himla fint, ni skulle ha sett husen. Och huset som vi var i låg precis vid vattnet. Och självklart när man bor vid vattnet så har man en jättestor båt. Haha, och på den båten så var en av den två barerna på festen. Även på festen så hade de Pink´s hot dogs väldigt känt. Det är lixom ett måste när man åker till upp till LA och Hollywood. Dock har jag aldrig ätit det eftersom kön är jämt superlång. Men nu så :) haha..
.
På festen hade de en tomte och två dvärjar som var utklädda till tomtens hjälpare som man fick ta kort med. haha..
.
.
Sen lite senare på kvällen så kom ett Svenskt lucia tåg och sjöng. Det var superfint, alla stod på bryggan och kikade. Familjen är inte Svensk men de gillar de Svenska traditionerna.
.
.
Ska ta en liten nap nu, är lite sömnig gick upp tidigt för att koka gröt.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: moster ulle

God jul på dig Malin, Vi har haft en trevlig och väldigt kall jul. Det låter som du har det bra , fått en äkta julstrumpa det måste ha varit speciellt.



Massor med kramar o pussar från oss på kristine gatan 60

2010-12-26 @ 20:16:34
Postat av: farmor farfar

Hej Malin har ätligen fått dator igång skönt att se att du har det bra och här är det bara snö och kallt.Grattis nu har du blivit faster till lilla Elis.Melandags kramar från oss.

2010-12-27 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

2010-12-27 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0