Min Mac ar sjuk...

Phuuu! Vilket plugg jag har just nu! Sista veckorna ar inte allt for kul men pluggandet med gubben igar var riktigt nyttigt for mig. Nu forsoker jag bara skriva om hans notes och det ar inte det lattaste. Han skriver med den slarvigaste skrivstilen superlitet + att det ar pa engelska. Sa det tar sin lilla tid. 
.
Idag sa akte min inte ans 3 manader MacBook in pa lagning. Den ville inte funka mer:( De kunde inte fixa det pa butiken sa jag far bli utan den nu i 5 - 10 dar. Lite sa dar bra tjaming mitt i alla slutprov...NOT! Hoppas att jag fixar det anda. Imorgon ar det matteprov och far se om det gar battre an forra gangen... 99/100... Kanske kan ja fa till 100 denna gang. Kacka i tra!
.
Som sagt jag ska aterga till att plugga!
.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Lillasyster&Jennie

Det blir nog fullpott på matten. Vi har badat i havet idag hur skönt som hellst.Vi saknar dig malin. utan dator har du mindre distrationsobjekt :)

2010-12-08 @ 08:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0