Palm Desert...

Japp, ar har igen. Va har forra veckan ocksa under Thanks giving. Anna och Jim behovde lite extra hjalp i helgen och vad gor man inte : ) Sitter har och myser framfor elden. Har nyss lagat kottfarssas till Kajsa och hon at da som bara den : )
.
Idag tankte jag att jag skulle forsoka shoppa lite vettiga klader men jag ittade da inget. Ska fraga min nya Tyska kompis om hjalp. Ni forstar han kan namlgen sadant.
.
Plugget da, ar pluggat idag och gar. har prov om tva veckor. Gud assa da galler det! Ska plugga med ett geni fran mn klass pa madag.. Cant wait! Han ar i sina 60 och ar jattetrevlig. Sa vi ska traffas pa skolan och ga igenom allt.
.
Nu ska jag borsta tanderna pa Kajsa tosen.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej, Om du ska shoppa med tysken så är det nog bäst om börjar med att säga vad din budget är, annars så lär det väl inte bli annat än D&G, Gucci och Dior. Ska försöka att skicka lite indiska recept idag. kram

2010-12-06 @ 07:04:54
Postat av: mamma

Hoppas att pluggandet går bra och att provet går ännu bättre.

shoppingen höll väl sej inom budgetramarna får vi hoppas..

Va rädd om dej

Massor me Kramar från oss

2010-12-06 @ 07:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0