Aj, det gjorde ont...19/2

Idag var det Stinas Födelsedag, Grattis till henne. Hoppas hon hade en fin dag. Precis som jag...

Började dagen klockan 1 så kunde sova lite längre idag, om jag kan. Men det kan ja ju inte vaknar klockan 8:20.. När jag typ har all tid i världen att sova. Men men. Upp och åt lite gröt och en äggvita, ringde Stina, spelade majong och såg på Lost. Tiden gick snabbt. Sen mötte jag upp Melissa och Tjejorna på Zinc för lunch. Mums, provade något nytt idag.. Typ fylld paprika.. Gott men jag blir så illamående när jag äter.

Jobbade kväll idag och det gick bra, flickorna tog lite längre tid idag på sig att sommna. För att de bråkade om vilken mat deras föräldrar åt ute idag. Ella trodde hennes pappa åt taco medans Tessa trodde att han åt burito och mamma spagetti. Medans Ella var helt säker på att hon åt pizza. haha, gulligt att de gissar och små bråkar över det vid läggdags.

Joo, innan middagen så skulle jag hjälpa Melissa att få ut fisken ur stekpannan. Den var förstekt i stekpannan och sedan instoppad i ugnen (fortfarande i stekpannan). Så när hon står där och föröker få under stekspaden med en hand så tar jag tag i handtaget på stekpannan!!?? Viken nöt jag är, Ni anar inte hur varmt det var. Hjälp. Har världens blåsor över hela min högerhand och det bränner fortfarande. Typ 6 timmar efter. Blev bränd på riktigt med andra ord. Så kunde inte bada flickorna idag och då blev Tessa jättebesviken; "Men Malin, jag gillar ju när du badar oss"...  Jag fortsätter att förvåna!

Imorgon blir det förhoppningsvis en lång sovmorgon! Ingen får störa mig, den som gör de.

Puss på er... ps, lägg till en kommentar.. Blir så glad då

Kommentarer
Postat av: jenne

aj, stackars hand, måste gjort jätte ont :S

2010-02-22 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0