College inte så tokigt men fan så komlicerat... 3/2

Idag känns det mycket bättre.. Har ringt och pratat med en snäll dam på College nu och det verkar som att jag tillslut kommer att få gå där. Testerna man gör är inte avgörande, du får stanna även fast du suger. Vilket jag kommer göra på matten asså, shitt. Gjorde ett prov test på nätet, Haha... Hade 5 av 12.. :) Jippie, tror att jag behöver fila på matten när jag kommer hem. haha.. Så det är ju bra att jag får gå där oavsett. Nu gäller det bara att få in en fot på vollybollen också, detta ska jag försöka med imorgon..

Förövrigt så hade jag en bra dag med flickorna, ja iaf tills det kom till det där tillfället då man ska plocka upp efter sig. För som alla andra onsdagar har vi playdatae med Sofias kids. Det går så bra, men när de ska plocka ihop RÖRAN så vägrar Ella att hjälpa till. Hon börjar gråta och säger att hon är trött men detta går jag inte på. Hon ska självklart hjälpa till. Och att tjata på någon är nästan bland det värsta jag vet. Att tjata för att det överhuvudtaget ska hända något, kan man inte själv se vad som ska göras?

Nu har jag också bokat uppskrivning.. Det blev den 15 Mars.. Senare än jag trott men men det blir nog bra i slutändan som allting. Idag kom också Melissa och Christian hem från LV, så imorgon har jag sovmorgon till 12. Gött, får se om jag ska passa på att gå till doktorn då så att jag blir av med mig förkylning. Även ringa och boka tid för testet på fredag och ringa mitt försäkringsbolag.

Haha, idag skrev jag även ett irriterade mail till en tjej på Cultural Care, hihi.. fast och andra sidan har det ju nästan löst sig för mig men de måste göra allt med skolan enklare i fortsättningen.

Thats all, Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

låter som om du är mycket gladare idag vilket är bra jag hoppas att det löser sig, jag skulle ha faila på alla tester utom matte tror jag XP. jag åker till skottland imorgon förresten, jag ska kolla på ryggby. kommer att bli jätte mysigt. XD du tar körkort för andra gången och jag har knapt börjat med min första, jag hatar att köra bil är det värsta som finns, men jag måste ju, utan körkort är man ingenting. :)

2010-02-04 @ 08:18:37
Postat av: Lillasyster

Kul att det känns bättre. Det löser sig tillslut det gör det nästan alltid. Vi måste skypa nu! på fredag för då är jag ledig:) PUSS

2010-02-04 @ 09:33:50
Postat av: Lillasyster

Nu är det sista gången jag försöker den försvinner alltid min kommentar alltså. Men va bra att det känns bättre, och löser sig det gör det nästan alltid.

skype på fredag? PUSS

2010-02-04 @ 09:35:49
Postat av: Storasyster

Betyder detta att du får gå på yogaklassen? Vad bra att det verkar ordna sig! kram

2010-02-04 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0