GRYMT IRRITERAD...2/2

och det är bara förnamnet. Inget funkar ju med den här jävla skolgången. Hur fan har de tänkt egentligen? Behöver ju inte fråga någon heller, svaret är INGET! Så det verkar som att den enda utvägen för mig är att göra dessa jälva tester och då "eventuellt" kommer jag in på skolan. Om jag inte klarar mattetesten så, bay bay! Stört system, iaf.. Måste bara avreagera mig nu när ingen är inne på skype som jag kan beklaga mig för.

Nää. nu ska jag spela lite majong för att ränsa tankarna. Eller se första avsnittet av LOST, serie 6 vettni. Hade första sändningen på abc idag.

Förlåt för mitt språk men jag är bara så irriterad för får jag inte skolan att funka så bay bay Californien. Då får jag inte stanna ev 2 år. Suck! Fast och andra sidan när allt krånglar så VILL JAG HEM.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken sann text, stämmer in på mig också

2010-02-03 @ 07:14:36
URL: http://ssskeppstedt.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Tror detta är ett tecken på att det är meningen att du ska komma hem efter ett år... kram

2010-02-03 @ 13:24:29
Postat av: Anonym

Hej hopp du. Malin en flyg biljett kostar inte mycket min var ju billig. Och om du sparar lite nu varje månad så har du ju en:) Jag tror nog att Melissa och Christian vill ha dig kvar även om du inte gått i skolan. PUSS

2010-02-03 @ 16:20:36
Postat av: Lillasyster

Det var jag det där utan namn:)

2010-02-03 @ 19:04:19
Postat av: Jannina

Malin, har du provat community college? Du ska fraga av din LCC att om det raknas och sen kontakta nagon community commege dar nara dej :) puss o kram!

2010-02-03 @ 19:59:38
URL: http://janninan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0