Islands burgers...21/2

Äntligen kunde jag sova lite, vaknade vid halv 11. Skönt. Fast då var jag superhungrig och orkade inte göra frukost så jag kokade lite tomatsoppa, simplet. Bara att hälla i det i en kastrull. Sen när jag ätit och suttit vid datorn (som vanligt) så knackar Melissa på och frågar om jag vill ha en spraytan dusch, ja visst! :) haha.. Ni anar inte hur mcyket frächare man känner sig nu. Galet, dock gick jag runt som en neger idag för att man skulle vänta 8 timmar med att duscha. Så imorgon kommer det nog att vara snyggare brun. Men det bästa av allt var att hon som gjorde dettta kommer hem till en så hon stod i garaget och sprayade mig, fränt. Fast om man blev sugen på sommar nu. Galet, vill bli brun och gå runt i söta sommarkläder.

Sen på eftermiddagen så var jag iväg på lcc möte, au pair. Alla hjärtans dag tema, lite så där gulligt. Vi hade lite mat och lekar. Paket byte hade vi också. Man skulle köpa något för 3 dollar och ta med sig. Jag köpte ett snaps-glas med alla ställerna som finns i Orange County. Jättegulligt, tror att jag måste köpa ett själv. Lite kul att ha när det står alla städer på. I samma tema köpte jag också en kortlek efetrsom Linda inte hade tid att köpa något så fixade jag det.

Efter mötet så åkte vi till south coast plaza för att köpa bäbiskläder till Lindas värdmammas nya bäbis. Men Gap var stängt så då dorg vi till älskade target och där.. Herregud, finns hur söta barn kläder som hellst där. Men innan vi körde dit hittade vi ljusavdelningen på Bloomingdales. Där hade de också mina favvorit ljus; Voluspa. Köpte deras nya doft Panjore Lychee som luktade asgott.

Och när vi var klara med Target så drog vi till Islands burgers, där de serriöst har världens goaste burgare. Mums. Blev proppmätta kan jag lova. Och imorgn blir det ingen boot camp. Vill se hur jag känner mig imorgon. Jag låter inte alls bra på förmiddagarna, så vi får se hur det blir. Vill känna på det lite.



Kullarna på väg till mötet.



Linda...



Haha, ser ni? Brun och blå ögon.. de är så de ska va. Plus en stor fet hamburgare.

   

Min gift till Annas nya bäbis Maja. Och mitt ljus.

God natt, Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilka söta byxor med en liten kanin svans... Inte lite brun du var!! Man kanske ska prova på en spray tan... Kram

2010-02-22 @ 14:28:49
Postat av: 24:an

Håller med sofia med att byxorna var jätte söta och om att du var "skit" brun. var hamburgarna godare än de i sf? imorgon är det din dag!!

2010-02-22 @ 21:37:47
Postat av: farmor-farfar

Hej bruna Malin hoppas du få en bra födeldag om hör något i luften som surrar är det vi i skävi som hurrar.Nu har du giltigt leg. Bra. farmor-farfar

2010-02-22 @ 22:48:59
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Jannina

OMG vad brun du är! du din lilla kaljamaha :D

2010-02-23 @ 21:23:17
Postat av: Malle

Ååh, om bara någon kunde knacka på min dörr å fråga om jag ville få en spray-tan.. :P

2010-02-24 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0