Ledsen i Ögat...18/2

Jaha, då var det kört igen. Känner mig inte alls pigg... Känner mig verkligen sjuk i kroppen, om ni fattar vad jag menar. Det gör ont i lederna, har ont i huvudet.. Allmänt seg, fruktansvärt seg. Blää! Så imorgon blir det ingen boot camp för mig. Och det gör mig jätteledsen vill ju verkligen träna. När man typ fått ordning på allt. Suck! Men detta för vånar väl kanappast någon. Ska iaf åka iväg på vollybollen nu, det är inte så hårt och jag behöver timmarna och det får gå som det går. Ska också fråga tränaren om hon vet något om poolen där på college. Om det ev finns möjlighet att simma där på nått sätt. Men men..

Annars idag så har det varit en jättebra dag, behövde de med min huvudvärk  (som aldrig släpper). Och knäppskalle som jag är skyndar vi oss jättemycket upp till fotbollsplanen för att jag trodde att Tessas fotboll började klockan 9. Men ack så fel jag hade, den var inställd... Stress och jäkt för ingen ting eller joo vi fick oss en reäl stund ute, vi har nästan varit ute hela dagen.

Ella provade på Hip Hop idag och hon älskade det. Hon var helt inne i det och gjorde precis som instruktören gjorde. Så himla kul att se. Jämfört med balleten som hon bara orkar hålla sig koncentrerad i typ 10 min. Så det var kul att se henne göra något hon gillade. Synd bara att det är på torsdagar då hon vanligtvis går i skolan. För denna vecka är skolan stängd, skiweek, sportlov typ. Så jag tror att Ella bella kommer att vara besviken nästa vecka då hon inte kan dansa Hip Hop. 

Och nu på eftermiddagen har vi varit i paken och lekt i sandlådan, hade med fyra hinkar för en gång skull men inga spadar. Så tror att det ska stå med på min inköpslista. Haha, de gillar att baka osv i snaden. Och då springer de inte runt som yra hönor heller, de sitter still.

För övrigt så har jag verkligen inte haft någon apptit idag, åt en macka till frukost, lite blomkål till "lunch", lite yoghurt och en banan. De ni! Helt sinnes brukar ju äta typ hela dagarna men det hänger nog ihop med att jag inte mår bra. Nää, nu ska träningskläder på.

Imorgon fyller min syster Stina år. Grattis Grattis! Tiden går så sjukt snabbt! Fattar inte. Hela 20 år bara så där. Sinnes som sagt.



Vi tycker om varandra <3


Puss


Kommentarer
Postat av: 24:an

Nu är födelsedagen över för den här gången bara din kvar nu.

Tråkigt att du är sjuk som sagt.

Klart vi tycker om varann.

vi saknar dig!

2010-02-20 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0