Lektion 2... 9/2

Kom nyss hem från min andra yoga lektion på Orange coast college och det gick jättebra. Vi hade en stand in idag eftersom den valiga läraren var på begravning i Florida. Och den nya damen vi hade gav oss en odentlig genom körare och jag som har träningsvärk precis överrallt skakade i varenda pose. Haha. Men det gick bra, skönt att stretcha ut det.

Annars idag så har det varit en bra dag förutom att jag hade huvudvärk typ hela dan och att det var kallt, superkallt (15 grader, jaa jag vet, bortskämd men det skulle du också vara om du var här). Idag ska flickorna ill mig "Malin, du ska stanna här för alltid va?" naa, de ser verkligen på mig när jag behöver en extra kram eller några väl valda ord. Vi känner varandra så otroligt bra.

Imorgon är det playdate och Boot camp, fun. Så jag måste strax sova så att jag är pigg och fräch. Haha, igår somnade jag med min laptop i knät. Men som tur var han jag vakna innan jag började att röra på mig för då hade den nog åkt i golvet. Inte så bra!

Haha, Jennie en handduk som du kan vrida ur var nog en bättre idée. Angående Dear John.

Har också upptäkt en konstig röd sak på min arm, Det ser nästan ut som en finne fast med en stor röd ring runt. Ni vet typ när man blir biten av en fästing som har TBS. Iaf, fast denna har också en liten svans.  Undra vad det kan vara för något?


 

Vet inte om ni ser? Man får titta noga.

God natt, Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kan inte säga att jag ser mer än en liten rodnad. Skulle rekommendera att du avvaktar lite... det är väl det man brukar få höra när man går till doktorn.

Kram

2010-02-10 @ 14:31:46
Postat av: Lillasyster

Jag ser den lilla svansen,

Hoppas det har blivit bättre idag.

kram

2010-02-10 @ 16:49:39
Postat av: Lucas

Tjena! Har upptäckt en exakt likadan sak på min arm, undrar vad det är? Försvann den för dig? eller gick du till vårdcentral?

2011-10-19 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0