Malin, vi ska gifta oss va?... 10/2

Idag så startade jag dagen med ett bra träningspass nere på newport beach :) Härligt, fast idag var det extremt kallt, jag som trodde att det var varmt när man gick till stranden. Nää då det var bara att börja röra på sig för då blir man snabbt varm. Idag var vi faktiskt 9 stycken med och för ovanlighetens skull så var det 3 killar med idag. Men de hade ingen chans mot mig, ingen kan klå deras boot camp girl.. haha. Funderade om kanske Peter som är tränaren skulle anväda det i reklam; " Den som klår boot camp flickan får en veckas gratis träning" HaHa, skulle väl vara något. Ni anar inte hur grym jag har blivit att spinga på sand. Det ska jag allt visa er.

Sen så var det dags för en jobb onsdag och jag ÄLSKAR onsdagar. Det är full rulle då också, först bibloteket, sen spanska, Lunch, nap och playdate.... Sen slut! Dagen går så fort och vi hinner nästan inte äns med att leka allt skojj. Men nästan det bästa med dagen var när Ella borstade mitt hår i 15 undebara minuter, gud det var det skönaste på länge. Och när någon kilar en på ryggen då? Hjälp, skulle kunna döda för att ha någon här just nu som kunde klia mig lite på ryggen. Brukar göra det på flickorna för de är det bästa de vet men de har inte tälamodet att göra det på mig. Men iaf, när Ella sitter där och borstar mitt hår så säger hon;

- Malin, vi ska gifta oss när jag blir äldre va?
- Vill du det?
- Ja, Malin Jaa. De vill ja och jag kan vara pappa-tjejen och ha en bäbis i min mage.
- Men Ella du vet att vi inte kan få bäbisar va?
- Joo, men då adopterar vi eller går till doktor..

Haha, hon är så gullig och jag vet verkligen inte vart hon får allt ifrån. Klok som en bok är det man säger va?

Sen på kvällen så följde jag med och åt fisktacos på vårt favorit ställe, mums. Fattar inte hur det kan vara så gott.. Mums! Och på vägen hem svängde vi förbi yoghurtland och köpte en varsinn yoghurt :) Så ikväll kommer jag sova som en prinsessa.

Imorgon är det torsdag och Ella har alla hjärtans dag party i skolan, alla ska ta med något att ge till alla i klassen. Och Ella ska ta med Spindelmannen pennor och kort, så sött. Alla andra kommer att ha hjärtan och godis men med den hälsosamma mamman (Melissa) fattade de ett bra beslut att ta med lite spindelmannen.





Ge mog sommar nuuu!! Så att jag kan bada, surfa och sola:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du har sommar, tänk om du hade vart hemma i sverige du då kan man be för att få bort snön! Va söt hon är den där ella. Tror du man kan laga fisktacos hemma här? har du nå bra recept att dela med dig utav? Puss på dig!

2010-02-11 @ 12:06:05
Postat av: Storasyster

Ja, jag vill oxå ha fisktacorecept!! Låter himlans gott. Snöar i Luxemburg idag, igen... Jag som trodde att vintern var slut, och det är inte för att jag är trött på snön men allt salt de vräker ut! Kram

2010-02-11 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0