Pusslet snart färdiglagt...11/2

Nyss hem kommen fårn vollybollen, tiden gick så snabbt så. Himla kul. Idag var jag inte den enda blondinen heller, en till tjej kom idag. Vet inte vad hon heter men det stod CDM på hennes byxor och det är ju förkortningen på Corona del mar.. Där jag bor. Hon verkade trevlig så får väl börja prata med henne. Fast det roligaste var nog att folk kände igen mig och sa hej :)

Haha, och sen när det inte går bra eller om jag skjuter bollen åt helt fel håll så typ säger jag något på svenska:) Haha.. De kollar på mig och tror att jag är dum. Men det bjuder jag på får iaf alla att skratta. Och nu har jag lämnat in allt jag ska till skolan så ska in på my occ nu och registrera mig. Jipppie! Nu är snart alla pusselbitar på plats.

Imorgon så är det ju naturligtvis bootcamp kl 6 men jag börjar inte förrens 2 så det suger ju lite att jag måste gå upp men jag kan ju sova sen efter doktorbesöket kl 9. Då får vi också reda på hur mitt kolestorol ser ut. Bättre eller sämre det är frågan.

Annars idag då, det gick bara bra. När jag skulle läsa bok för Tessa under hennes nap så somnade jag mitt i allt läsande så Tessa väcker mig med nösta mening i boken. Haha, hon kan dem redan utan till. Det kan ju också ha att göra med att vi läst samma böcker sedan jul.

Nää nu ska jag registrera mig! Natti. Puss

Kommentarer
Postat av: Malle

Har precis kommit in efter ett skridskopass nere på sportfältet i 10 minus och skinande sol, riktigt skönt. Men volleyboll låter grymt kul, det saknar jag! :D

2010-02-13 @ 13:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0