Rakt i fejan..."smack"...4/2

Om det var skönt med sovmorgon idag.. Gud va skönt de va, sov ända till 10, de ni! Sen började jag dagen med ett parti majong. (Börja inte spela det, beroendeframkallande eller hur mormor?) Och självklart lite skypande också, alltid lika trevligt. Men när jag kom in till familjen Andresson så vart inte Ella glad, buu... Hon ville inte alls ha mig där idag. Vilket jag också förstod eftersom de varit utan mamma och pappa i 3 hela dygn. Men också som vanligt så tinar hon gansak snabbt och blir som vanligt.

Nu på kvällen så har jag varit på OCC (orange contry college) igen och spelat vollyboll. Gud va kul det var, kom ihåg hur kul man hade på gymnastiklektionerna när vi spelade vollyboll. Haha.. Jag fick vara i "medium" gruppen, helt okej, men mitt mål är att ta mig upp till nästa grupp Advance. Men jag slapp ju iaf att köra med beginners. Träffade mycket trevliga människor så jag kommer att längta till torsdagarna fast jag ska ju inte säga för mycket. Måste betala allt och registrera mig innan jag kan ropa hej. Fick också in ett bra första intryck på läraren, fick en stenhård boll rakt i fejan så hon lär ju aldrig glömma vem det var. Som fick en boll i fejan under de första minuterna.

Och imorgon är det dags för det berömda Engelska och mattetestet som kommer att gå så där. Haha, får se då men jag kunde inte bli nekad iaf :) Och detta test var gratis också om jag inte sa det, har hela iden trott att det kostat en massa pengar sen jag pratade med en tjurig tant som jag tyckte skulle byta jobb. Imorgon är det också dags för ett blodprov igen, då får vi se nästa vecka hur mitt kolestorol ser ut.

Nu ska jag köra en kungen sen sova! Önska mig lycka till på testet! Haha, såg också att Prinsessan och grodan har bio premiär imorgon (5/2) Den gick ju här vid jul :) haha...Imorgon ska jag se på premiären av Dear John.. Hihi.. inte ni!  



Tror ni jag har chans i skollaget efter 16 veckor?

Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åå gud va glad jag blev nu Malin , va kul att det verkar släppa lite:)Den filmen vill jag å se juh. aja får vänta till maj för då har den premiär här, lite efter men så är det att bo i Sverige. Sofia när har den premiär hos er? kanske kan komma då? Om den är bra vill säga.

Puss och kram

2010-02-05 @ 10:32:38
Postat av: Storasyster

Vad glad jag blir nu när du börjar flyta på. klart att du kommer att flytta till advanced snart!



Den kommer säkert inte till Lux förrens i sommar, det brukar vara riktigt efter här.... Kram

2010-02-05 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0