Spindelbett? 12/2

Joo, kom ni ihår den mystiska pricken jag hade på armen? Melissa tror att det kan vara ett spindelbett, sjukt va. Det måste ha varit en stor och genomskinlig spindel för om jag sett den hade jag svimmat. Gillar verkligen inte spindlar. Usch! Skulle ju fråga doktor Hutton idag men jag glömde väl det naturligtvis. Trologtvis för mycket spindelmannen i bilden. Men annars hos doktorn gick det bra, kolestorolet var nu på 182, fortfarande lite högt men det går åt rätt håll. Där emot hade jag dåligt med järn. Lustigft, men jag har ju bara ätit mina multivitaminer i 2 veckor så det är säkert bra till nästa gång.

Nu är också College betalt och klart, ni anar inte hur lätta mina axlar blev nu. Känns så bra att jag fått ordning på det. Nu gäller det bara att prata lite med lärarna om att få ta lite extra timmar så att jag får ihop 72 timmar. Sen så är allt klart.

Som sagt jag började lite senare idag så att M & C kunde gå ut ikväll. Men denna dag var inte som valigt, Ella har kommit in i någon sports perjod då hon gnäller åt allt och inte lyssnar på någon. Kan de för att hon växer? Ingen aning men vi får hoppas att hon får en god natt nu med mycket sömn, så att hon blir den vanliga undebara Ella. 
Så idag här hon satt inne och titta på film så lekte jag och Tessa ute på trotoaren med sånna där kritor som man kan rita med på gator. Vet ni vad jag menar? Iaf, jag passar då på att försöka lära Tessa olika former/figurer, så jag börjar lite lätt men stjärna och hjärta. Sen så gör jag en cirkel och det visste hon också vad det var men sen. Sen när jag gör en fyrkant säger hon; "Pungkulor" haha, hon är bra kul ibland. Synd bara att jag inte kommer ihåg allt kul hon säger. Bode gå runt med ett block eller något inspelingsbart fickminne. Då skulle ni få lika kul som jag. 

Imorgon är det Lördag och vi hela familjen ska ev åka på Moas kalas. Moa är flickan som Sofia tar hand om. Får se hur det blir, spännande. Nä, jag är ganska trötter så ska nog lägga mig ner och sova. Lite majong innan kanske? :) 

Natti, Puss 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej Svej! Skönt att allting flyter på i rätt riktning! Tur att du inte såg när du blev biten om du skulle svimmat, gör det ont? Ella kanske bara hade en dålig dag :) det har vi alla ju! Dock tror jag inte Majong spelet är bra för dig, Inget bra spel det där.. Stina spelar också det ibland :P Puss & Kram , hoppas du får en mysig lördag :)

PS. jag och Stina ska färga våra hår :)

2010-02-13 @ 07:50:58
Postat av: Lillasyster

Va söt hon är då:) pungkulor, är det morbror som vart i farten kanske :P Jag håller med tilda du borde inte spela det där. Jag har inte spelat det på jättelänge. Men johan har börjat spelat det där och han är fast som alla andra blir av det:) haha <3

2010-02-13 @ 08:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0