Strand snygg? 7/2

Jaha ni, detta blir snabbt ni.. Imorgon börjar nämligen boot campen och allvaret igen. NU ÄR DET FÄRDIGTLATAT! Måste börja tagga inför beach säsongen pungt slut. Så ska upp med tuppen och om jag överhuvudtaget ska orka detta så måste jag sova snarast.

San Diegon då, nästan som vanligt.. Konstigt att även fast Lara och jag inte träffats på flera dagar så känns det som igår. En kul tös det där och denna gång hade hon även Svenskt godis att bjuda på. Mums, lakris. Det vill jag ha i födelsedagspresent, lösgodis med mycket lakris. Någon villig att skicka en påse? Och grabba då, vill inte skriva detta här men annars blir ni ju så nyfikna. Ja som sagt det jag vill känna finns inte lixom kvar. Känns jättelustigt.. Tycker om han jättemycket verkligen, hur snäll som hellst men det är inte alls som förut. Min vanliga kallakora när jag umgås med killar, jag funkar inte med dem. Eller hur fungerar dem? Detta inlägg som bara skulle bli ett snabbt inlägg men som nu börjar dala neråt och bli ett djupt. "Killar hur fungerar ni egentligen? Jag lovar det kan inte bara vara jag som undrar detta"  

Happ. Nu sitter jag iaf här och min mage är väl så där, lite små depp så där. Så ska dra täcket över huvudet och hoppas att denna vecka går snabbt. Ska bättra mig imorgon. Hann även med och träffa Linda.. Kikade på film och hade det allmänt trevligt. Haha, tittade på när Erik Grönvall sjunger vinnar låten på Idol och hannas PINSAMMA flickvänn kommer upp och dansar och pussar på honom. Haha, hon går ju aldrig ner, haha.. Tyckte iaf att detta var sjukt pinsamt!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0