Sushi...22/2

Vilken härlig måndag på något konstigt sätt, dagen bara fläög iväg och rätt som det var så var dagen slut, mörkret här och jag på plats i sängen med datorn i knät.

Under dagens Luch så kom vi in på vampyrer och Michael Jackson (detta har dock pågått ett tag men idag satt jag bara och lyssnade, försökte komma ihåg vad de säger). Tjejorna är så söta när de sitter där och pratar om någon som verkar vara en av deras bästa kompis. Iaf det börjar med att Ella säger;

- Han var så bra, men han var för gammal så han dog. Och fick åka helikopter till barnsjukhuset.

Teesa säger då;

- Jag gillar inte att Michael Jackson bara dog. Nu ligger han ju i marken. Michael Jackson var inne i vampyren huset.

De kan så himla mycket, dessa töser. Detta var bara lite av det jag kom ihåg men det är så gulligt att se på dem när de är serriösa och pratar med varandra som om jag inte vore där. Inte fattade jag i början att vi pratade om Michael Jackson för det säger ju inte Ella. Men Tessa förstod ju så klart.

Efter jobbet så gick ja hem till mig och diskade innan vi, hela familjen packade in oss i bilen för att åka och käka. Och mums vilken tur man hade, sushi. Det var bra länge sendan och som vanligt äter jag jämt för mycket. Men det är ju så gott. Och efter det lite matshopping, också hela familjen. Det var jättelänge sedan, tycker sådant är lite mysigt faktiskt.. Men det är nog bara jag eller?

Sen när vi kom hem drog jag hem till Linda för att ta en kik på Maja, bäbisen. Och så lämnade jag min lilla gåva men den öppnade de inte idag för Anna sov. Och hjälp va söt bäbisen var! Gudars! Fick hålla i den, har aldrig hållit i en 2 dagar gammal bäbis förut. Blev faktikt lite nervös och tårögd : ) Vekling jag vet men jag tycker bara att det är så fantastiskt. Som kanske många av er kände för 21 år sedan då lillla jag kom till värden. Kan verkligen inte fatta att jag ska fylla 21 imorgon. Härligt med andra ord eftersom nu kan jag börja leva lite mer i detta land. Kan gå ut, hyra bil, boka hotell mm.. Typ ALLT känns det som.

Hoppas jag får mitt paket från Sverige imorgn, skulle vara klockrent.

God natt på er.. IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! Jipppie! PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET MALINS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA HURRA

Jag minns det som igår när du var liten bäbis trollunge kan inte fatta att det gått så fort

Ha nu en riktigt bra födelsedag skickar massor med kramar fler kommer via skype.

Tänker på dej vilken lång födelsedag du får här har vi ju hunnit fira i nio timmar innan din dag börjar.

Kram mamma

2010-02-23 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0